¤vekst¤ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Søsteren min har fått ny PC med MSI K9AGM2 grafikk. hun bruker en 22" widescreen skjerm. Problemet er at vi ikke ser noe 1680x1050 oppløsning. Hun har Windows Vista. Er det noen som vet om grafikk kortet ikke støtter akkurat denne oppløsningen eller om det er noe jeg kan gjøre for å få det til? Noen? Endret 19. november 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kan noen svare meg på dette? Lenke til kommentar
klute Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Avinstaller skjermkortdriverne og installer drivere for *hovedkortet*. (lastes ned fra www.msi.com.tw) Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Avinstaller skjermkortdriverne og installer drivere for *hovedkortet*. (lastes ned fra www.msi.com.tw) Hvor finner jeg driverne som jeg må avinstallere på PC-en? Lenke til kommentar
klute Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvor finner jeg driverne som jeg må avinstallere på PC-en? Avinstaller Catalyst Control Center (tror driverne følger med i samme slengen). Mulig du må inn på "Programs and Features" (eller hva det nå måtte hete på det aktuelle OS'et - veien dit går uansett gjennom kontrollpanelet) for å få gjort dette. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hvor finner jeg driverne som jeg må avinstallere på PC-en? Avinstaller Catalyst Control Center (tror driverne følger med i samme slengen). Mulig du må inn på "Programs and Features" (eller hva det nå måtte hete på det aktuelle OS'et - veien dit går uansett gjennom kontrollpanelet) for å få gjort dette. Jeg søkte på å oppdatere driverne via catalyst og den søkte på nettet og fant ut at alle driverne var oppdatert. Fant også ut at det er et innebygd grafikk kort i hovedkort. Lenke til kommentar
klute Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg søkte på å oppdatere driverne via catalyst og den søkte på nettet og fant ut at alle driverne var oppdatert. Fant også ut at det er et innebygd grafikk kort i hovedkort. Det er helt riktig. Man avinstallerer Catalyst og installerer deretter driverne for *hovedkortet*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå