( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 La merke til det jeg også. Greit nok at spillet for dårlig kritikk, men denne barsnlige vrangheten på forumet blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Xenu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 La merke til det jeg også. Greit nok at spillet for dårlig kritikk, men denne barsnlige vrangheten på forumet blir bare for dumt. Blir heller for dumt med med folk som ikke kan ta en anmeldelse for en anmeldelse, og som ikke takler at at spill de har forhåpninger til/spill innenfor sin favoritt-genre ikke får toppscore. -Enda bedre blir det når dei skal kunne kverulere og spre eder og galle over anmelderen, uten at denne skal ha lov til å svare annet en han tok feil. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kan hende, men det ser nå ut til at flesteparten som faktisk har prøvd spillet er for det meste enig, så anmelderen burde ikke være missfornøyd. Det er jo måte på hva en skal ta seg såpass nær av (tilsynelatende). Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg satt å hørte på Chopin... og ser jeg det pokker meg har kommet et spill med musikken i . Konge! I det videoklippet på siden hørte jeg i hvertfall noe kjent. Er det mye av musikken til Chopin i spillet..? Haha, konge Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du kan høre gjennom hele soundtracket på Eternal Sonatas HOVEDSIDE Masse utrolig pent i dette spillet, smelter meg helt. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Må si meg enig med karakteren når jeg har fått prøvd det litt til. Spillet er utrolig pent, men dessverre også ufattelig kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg