Gå til innhold

Er det dårlig kvalitet på Jack&Jones eller er jeg rett og slett for feit?

.V.

Anbefalte innlegg

Når jeg en sjelden gang kjøper klær, så handler jeg på Jack&Jones, mest av gammel vane. Men i det siste har jeg hatt store problemer med at sømmene på bukser og genserer går opp. Får forsåvidt på meg klærne uten problemer (størrelse 38/32 i bukser), men sømmene går opp likevel etter en stund. Er jeg for feit eller har andre hatt lignende erfaringer med klær fra Jack&Jones?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper ofte fra J&J, men kan ikke påstå at jeg har slitt klærne fra der lettere enn fra andre steder, men så kan det hende det er fordi jeg er en datanerd der mine klær sin eneste funksjon er å dekke til min kropp så jeg ikke bryter loven og holde meg varm.

Med andre ord de blir ikke serlig slitt av at de er på kroppen min ;)

Lenke til kommentar

kjøper ikke bukser på JJ, har hørt fra venner osv at de har en viss dårlig kvalitet :) men skjorter/tskjorter/tank-tops osv går fint an å kjøpe der, da de er såpass digge og billige at du kan bare kjøpe ny når de eventuelt går i stykker :thumbup:

Endret av radikai
Lenke til kommentar
Det sies at det er noe dårlig kvalitet på litt forskjellig på JJ, men man kan kanskje være ekstra uheldig også?

Har bare hatt "problemer" med bukser, sikkert en 3-4 bukser som har revnet fra Jack&Jones, så jeg kommer neppe til å kjøpe flere bukser derifra, selv om reklamasjonen gikk forholdsvis greit.

Så ligg unna bukser derfra (de billigere, har ikke hatt noe problem med de til 700 og oppover) og en god del T-skjorter hvis motiv/bilde/skrift forsvinner/falmer etter en relativt kort stund. (et par måneder)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...