.V. Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Når jeg en sjelden gang kjøper klær, så handler jeg på Jack&Jones, mest av gammel vane. Men i det siste har jeg hatt store problemer med at sømmene på bukser og genserer går opp. Får forsåvidt på meg klærne uten problemer (størrelse 38/32 i bukser), men sømmene går opp likevel etter en stund. Er jeg for feit eller har andre hatt lignende erfaringer med klær fra Jack&Jones? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Syns det er ganske dårlig kvalitet på enkelte av produktene til J&J ja. Kjøpte blandt annet en bukse der for litt siden som plutselig fikk et 3 cm langt rift bak. (Stoffet gle rett og slett fra hverandre). Dessuten har jeg en t-skjorte derfra som etter èn klesvask er dekket av små hull. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 bare og reklamere på det, en vare skal holde mere enn en enkel vask som er vasket på foreskrevet måte (liten lapp på klesplagget). Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan er det med reklamasjon på klær forresten? Har 3-4 ødelagte plagg her, må jeg ha med kvittering for å få byttet? Og kan jeg bytte i hvilken som helst J&J-butikk, eller må jeg gå der jeg kjøpte klærne? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Enten er du for feit, eller buksa er for trang. Alt etter hvordan du vil se på det Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Reklamasjonen har vært veldig grei de gangene jeg har benyttet meg av det. Er egentelig bare å vandre inn i en av J&J butikkene og fortelle at dette skjdde etter så og så lang tid. Jeg har aldri hatt kvitering med meg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kjøper ofte fra J&J, men kan ikke påstå at jeg har slitt klærne fra der lettere enn fra andre steder, men så kan det hende det er fordi jeg er en datanerd der mine klær sin eneste funksjon er å dekke til min kropp så jeg ikke bryter loven og holde meg varm. Med andre ord de blir ikke serlig slitt av at de er på kroppen min Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 JJ har aldri vært kjent for god kvalitet.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 har kjøpt ett par J&J bukser, begge 2 sprakk liksom opp bak, på rumpa kjøpte de fordi jeg hadde glemt og pakke bukser når jeg skulle på helgetur.. så gadd ikke kjøpe noe så veldig dyrt Lenke til kommentar
floww Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) kjøper ikke bukser på JJ, har hørt fra venner osv at de har en viss dårlig kvalitet men skjorter/tskjorter/tank-tops osv går fint an å kjøpe der, da de er såpass digge og billige at du kan bare kjøpe ny når de eventuelt går i stykker Endret 16. november 2007 av radikai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Alt jeg har kjøpt hos J&J har det vist seg å være veldig dårlig kvalitet på. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Det sies at det er noe dårlig kvalitet på litt forskjellig på JJ, men man kan kanskje være ekstra uheldig også? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 J&J-klær har null passform, og utrolig dårlig kvalitet, ja. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 J&J-klær har null passform, og utrolig dårlig kvalitet, ja. Kjøper klær fra J&J nettopp fordi de har veldig fin passform, men det kan jo hende det er fordi jeg er så uhemma muskuløs og sexy da seff Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Jeg skulle prøve en bukse, så revna den da jeg prøvde å ta den på... Den var på billigsalg Har ikke hatt problemer med andre bukser derifra. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Det sies at det er noe dårlig kvalitet på litt forskjellig på JJ, men man kan kanskje være ekstra uheldig også? Har bare hatt "problemer" med bukser, sikkert en 3-4 bukser som har revnet fra Jack&Jones, så jeg kommer neppe til å kjøpe flere bukser derifra, selv om reklamasjonen gikk forholdsvis greit. Så ligg unna bukser derfra (de billigere, har ikke hatt noe problem med de til 700 og oppover) og en god del T-skjorter hvis motiv/bilde/skrift forsvinner/falmer etter en relativt kort stund. (et par måneder) Endret 17. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Har en bukse fra de, der en ende beltestroppen er snurret. Produksjons feil her da. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Aldri opplevd noe tull fra J&J jeg, og har handla en del der opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har heller ikke hatt noen problemer med bukser fra J&J. To bukser jeg har brukt ganske flittig i nesten ett år nå. Eneste er at de begynner å bli slitt i beltehempene bak over rumpa, og det er fordi jeg bruker et naglebelte som gnager flittig på dem. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Det som er viktig når du handler er å sjekke hva som er i plaggene. Det spiller ingen rolle om en genser er superbillig så lenge den er av crappy matriale! btw, jeg ville tatt med kviteringene og gått til butikken der du handlet det, ellers kan det bli vanskelig å bytte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå