OskarN Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei Jeg kjøpte meg en ny bærbar for noen måneder siden. I starten fungerte nettverkskortet for trådløs tilkobling bra, men etter hvert ble det mindre og mindre pålitelig. Det som skjer er at kortet er aktivert uten at dataen reagerer. Dataen skrur av kortet når den slås av, så jeg må trykke på en knapp for a aktivere der når jeg går på. Når jeg aktiverer det for jeg en melding om at det er aktivert, men den finner ingen trådløse nettverk. Så jeg velger identifiser problem og får en melding om at det ikke er installert et nettverkskort på dataen. Men det som er rarest er at kortet av og til fungerer... Av og til kommer jeg meg på nett med det, og da fungerer det ypperlig. Jeg har prøvd å oppdatere driver uten hell. Noen annet rart er at når jeg går på enhetsbehandling får jeg beskjed om at kortet fungerer som det skal, men på "koble til et nettverk" for jeg beskjed om at det ikke er installert et nettverkskort på PC-en.... kan noen hjelpe meg? mvh. Oskar Edit: har vista noen lurte... hyggelig hvis noen svarer litt fort, er liksom litt avhengig av internett^^ Endret 15. november 2007 av OskarN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå