Akvarius Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, det er nå dags for ein kjappe tur innom handlesenterene igjen. (ja kan kjøpe online, men det er ikkje det denne tråden handler om..) Spørsmålet er; Kva kan ein gi sine foreldre? Disse rare menneskene som nå garantert har 'alt'.. Alle gode ting er 3, men trur nok at SPA er oppbrukt nå. Kanskje på tide å finne ein annen ting til 'na mor? Og far har nok Dremel/Drill/sag/bor etc etc. trur eg. Såg, noen gode inspill?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ein god whisky eller cognac er slager blandt fedre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Om foreldrene dine liker litteratur: Bøker. Det kjøpte jeg til mamma, pappa og hans kjæreste forrige jul! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Finnes mange ting du kan gi. Et fotoalbum med bilder fra året som har gått, f.eks. Ei geit fra kirkens nødhjelp. Frelsesarmeens jule-CD. Stor marsipangris... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.legerutengrenser.no/julegave/ Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Mange fine svar her Takker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bøker som sagt er knall, om man finner rett bok... Pappa leser mye, men jeg har allerede kjøpt gave til han og mor... Siden pappa er jeger har jeg hvert år kjøpt ølglass, wiskeyglass, cognacglass, med elgmotiv, tiur motiv eller hjort/rådyrmotiv ol. I år bryter jeg det... Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg ville gjerne hatt SPA til jul jeg og jeg er mamma... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "What do you give to a man who has everything? You give him some more." Engelsk fotballkommentator om Alex Ferguson da Manchester United tok sitt fjerde seriegull på fem år. Dette året tok de også FA-cup- og Mesterliga-gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En donasjon til et godt formål er ingen dum idé i stedet for en eller annen ting som bare tar plass i huset. Man slipper å måtte gå rundt å lete også Leger uten grenser (som tidligere nevnt) eller Røde Kors, er to personlige favoritter. Hvis du vil kombinere det med en håndfast gave, kan du kjøpe noe her https://www.gavermedmening.no/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvist jeg ikke kommer på noe annet så blir det gjerne en god flaske med vin. Lenke til kommentar
philiplund Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her er en video av en gave som passer til de som har alt: Stakkars liten! Ganske mye morsomme gaveideer på http://www.enklereliv.no Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøpte en militær feltflaske til stefaren min. Det var en slager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå