Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte av Telenorlinje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok om det, ringte telenor svina for å bytte fra 704/128 til 1024/256 30GB, MEN tror dere ikke de skulla ha 1år bindingstid på nytt siden jeg ville bytte????? (går på mnd basis siden jeg er ferdig med bindings tiden)  

 

Fikk stoppa kjærringa før hun fikk forandret det... Hvorfor i svarte skal man binde seg 1 år bare for å forandre på abtypen? Fikk ikke noe godt svare, bare at det var et nytt abonnement så da ble det 1år.  

 

Telenor kan suge seg en viss plass, blir ikke noe bytte på meg  

 

Ringer catch i morgen.

 

Delig å høre om Telenor's utrolige gode kundepolitikk. DEILIG.

 

Tror jeg snart skifter tilbake til Telenor, slik at de kan rævkjøre meg skikkelig. DEILIG å bli lurt gang på gang, helst hver måned.

:D:woot::D

Lenke til kommentar
Gibos: Jeg ringte 05000 nå nettopp, og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med 1 års bindingstid dersom man endret til 1024/256/30.

 

Vel, jeg forholder meg til det kundeservice sa til meg i går. Men da skal jeg prøve å ringe dit en gang til. Hun jeg prata med påsto hardnakket at jeg måtte binde meg for et nytt år siden jeg skulle forandre til 1024/256.

 

Skal gi beskjed om hva jeg får til svar i dag.

 

Gib

Lenke til kommentar
Gibos: Jeg ringte 05000 nå nettopp, og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med 1 års bindingstid dersom man endret til 1024/256/30.

 

ok, ringte 05000. Etter en prat med sjefen (ikke jeg, men konsulenten jeg snakka med) fikk han avklart at jeg ikke måtte binde meg for et nytt år.

 

Til all overmål fikk jeg etter det snakke med samme kjærringa som i går. Hun hadde ikke noe svar på hvorfor hun i går påsto at det skulle være 1års bindingstid når jeg forandret abonnement .

 

Da ordna alt seg :)

 

Lurer foresten på hvor mange som har blitt lurt til å binde seg på nytt?

 

Gib

Lenke til kommentar

Tror dette er litt for nytt for flere av de som jobber med å plukke opp 05000 telefonen... Snakket også med en person i går som ga meg totalt gale opplysninger, og en annen var ikke klar over at de hadde lansert nye ADSL produkter (!!). Klatret 3 telefoner oppover i ansvars-stigen, og fikk til slutt vettuge svar på det jeg var ute etter.

 

Men nå har jeg i hvertfall fått byttet fra 704/128/fri til 1024/768/30GB for kr 195,-, uten at det blir noen bindingstid. Skiftet skjer i løpet av 24 timer. Ikke noe problem å beholde mitt eksisterende "Online Internett Pluss" heller, i stedet for Basis som inkluderes i den vanlige prisen.

Lenke til kommentar
BYTT!! Men for all del ikke kjøp den 704 linje tingen! den sux!
Hva mener du med det? Jeg får hvertfall mer enn 704 kbps ned... :roll:

 

Anyway, jeg ringte 05000 tidligere i dag og skulle bytte, fikk ikke noe svar... :-?

Får vel prøve på nytt i morgen...

Lenke til kommentar
Gibos: Jeg ringte 05000 nå nettopp, og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med 1 års bindingstid dersom man endret til 1024/256/30.

 

Jeg har også 704/128 uten limit, og har hatt den i snart 1 1/2 år. Har vært kjempefornøyd med Telenor hele tiden, og har overhodet ikke hatt nedetid (som jeg har merket). Ser da selvfølgelig bort fra annonserte arbeider. Har tidligere ikke helt forstått hva folk syter for vedr. Telenor.

 

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg endelig finger'n ut i dag og ringte 05000. Sa til Damen at jeg ville bytte hastighet. Poengterte på slutten at jeg IKKE ville ha ny binding. Nei, se det måtte jeg ta. Det hadde akkurat vært diskutert internt, og de hadde fått følgende beskjed:

 

Dersom noen ville skifte hastighet og hadde f.eks. 10 dager igjen av bindingsperioden, så ville denne løpe de 10 dagene og så var man ferdig. Derimot stilte det seg annerledes dersom en person var ferdig med bindingstiden. Da er det å anse som ny bestilling, og man må ha ny binding.

 

Dette er jo helt på jordet, for ikke å si feil jorde. Dersom man ønsker å skyve flere kunder over til konkurrerende tilbydere, så er jo dette et formidabelt sjakktrekk. Det er jo ganske enkelt genialt.

 

Jeg kansellerte selvfølgelig endringen, og spurte om hun kunne hjelpe meg med telefonnummeret til NGT og Catch :lol:

 

Er nå så sint at jeg holder på å slå sprekker i toppetasjen :grumpy:

Blir vel en telefon til annen tilbyder, bare jeg får roet meg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...