Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte av Telenorlinje


Anbefalte innlegg

Akkurat nå sitter jeg på ei 384/128 Telenor ADSL linje. Bindingstida mi gikk ut i september i fjor. Og nå så jeg dette "spennende" tilbudet med 1024/256 for 550,- i måneden fra Telenor.

 

Koster det noe å skifte linje for meg ? I og med at jeg har telenor fra før..

 

Og hvor gjør jeg eventuelt dette ?

 

Mvh,

 

hstein :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har planer om å oppgradere fra 704/128 1gig til 1024/256 30gig, og ringet 05000, og fikk opplyst om at det var gratis, kostet så klart bare 200 ekstra i måneden.

 

Er nok ikke tvil her nei....

 

har telenor fått 30 giga grense på 1024 linjen?

 

Man kan velge.

 

En med 30 GB limit til 550kr i mnd, og en med uendelig limit til 750kr i måneden.

Lenke til kommentar

Se http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20030203...804_er_63907988 for mer informasjon om den nye ADSL porteføljen til Telenor.

 

Håper det er sant som det står at de med fri nedlasting ikke blir berørt.... Har 704/128 kbps idag m/fri nedlast -> kjipt om denne skulle få en begrensning på 30 GB.

 

Et gjennomsnitt pr år hos meg er nok ikke så mye som 30 GB, men det er vel det psykiske som teller... det å vite at du bare har mulighet til å laste ned så "lite" :lol:

 

704/128 kbps m/ 10 GB pr mnd = 449,- pr mnd

1024/128 kbps m/ 30 GB pr mnd = kr 549,- pr mnd.

 

Egentlig en god nyhet, for det er faktisk bare 2% av Telenor`s kunder som laster ned mer enn 30 GB pr mnd...

Lenke til kommentar
Hmm...

Vi har det gamle 704/128 abb'et... kr 550/mnd

Pris på 1024/256 30GB: kr 549/mnd

Jeg laster ikke ned i nærheten av 30GB/mnd...

 

Aner jeg en oppgradering? :-D

 

Er i samme båt som deg, logga meg inn på kontoen min for å se hvor mye jeg faktisk laster ned pr.mnd... vel det holder med 30GB pr.mnd

 

30GB= ca 50spill(ISO)

 

Synes det er litt morsomt å lese at folk laster flere hundre GB i mnd :)

 

Nok om det, ringte telenor svina for å bytte fra 704/128 til 1024/256 30GB, MEN tror dere ikke de skulla ha 1år bindingstid på nytt siden jeg ville bytte????? (går på mnd basis siden jeg er ferdig med bindings tiden)

 

Fikk stoppa kjærringa før hun fikk forandret det... Hvorfor i svarte skal man binde seg 1 år bare for å forandre på abtypen? Fikk ikke noe godt svare, bare at det var et nytt abonnement så da ble det 1år.

 

Telenor kan suge seg en viss plass, blir ikke noe bytte på meg

 

Ringer catch i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg har lest Telenor sine vilkår for adsl. Hva som skjer etter at bindingstiden er over blir ikke nevnt noe sted. Jeg tar det derfor som en selvfølge at abonnementet fortsetter til samme pris, uten binding til oppsigelse foreligger fra en av partene.

 

Ønsker du etter at bindingstiden er over å endre hastighet påløper et endringsgebyr på kr 195,-. Jeg kan ikke se at dette skulle generere noen ny avtalepriode (bindingstid).

 

Etter et års binding skal de kostnader som Telenor har hatt i forbindelse med etablering av abonnementet være betalt av deg som kunde og du står fritt til å avslutte abonementet etter oppsigelse.

 

En annen sak vil jo være om de tilbyr deg en ekstra rabatt, ytelse eller lignende som forutsetter ny bindingstid.

Lenke til kommentar
Nok om det, ringte telenor svina for å bytte fra 704/128 til 1024/256 30GB, MEN tror dere ikke de skulla ha 1år bindingstid på nytt siden jeg ville bytte?????
Hæ?? Skulle de ha et års bindingstid for å bytte linje? :o Forbanna blodsugere...
Ringer catch i morgen.
Venter også på Catch, men er ikke sikker på hvor lang tid det tar før jeg får det. :-?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...