henjrn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei. Noen som vet beste måte for å finne ut om en dato kommer innenfor påsken? Hvis dette ikke er mulig, noen som vet om et sted hvor en kan laste ned kalender i tabell formaat for de neste 100 årene eller så?? Endret 15. november 2007 av henjrn Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.aktivioslo.no/paske/nar_er_pasken.php Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner Da gleder du deg kanskje fælt til å ta i bruk extension methods? Da kan du lage alle disse og bruke de som metoder på DateTime objekter. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Du trenger ikke å lage til mer enn 2012 da Endret 15. november 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner Da gleder du deg kanskje fælt til å ta i bruk extension methods? Da kan du lage alle disse og bruke de som metoder på DateTime objekter. Den funksjonen jeg gleder meg mest til er .MakeSummerHoliday(). Noen år siden sist :\ Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Du trenger ikke å lage til mer enn 2012 da Det lovte ikke bra.. jaja.. får prøve å gjøre det beste ut av det Endret 15. november 2007 av ialu Lenke til kommentar
henjrn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) :!: Gode forslag her ja.... Men jeg fant løsningen ja.. http://www.thoughtproject.com/Snippets/Easter/Easter.vb.txt Har sjekket opp mot www.kalender.no og koden gir riktig resultat.. Endret 15. november 2007 av henjrn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå