rrmagne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei, Er det flere enn meg som har problemer med overføring av filer fra PC til PS3? Jeg forsøkte nylig og kopiere en video fil fra en mappe som jeg har delt via media senter (Nero) på den stasjonære maskinen min. Denne er tilkoblet switch som igjen er tilkoblet direkte til PS3`n. Mitt problem er at dette går utrolig sent selv om jeg kjøer på 100 full duplex. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mulig det er Nero som er problemet (har ikke brukt dette selv). Må filen transcodes for å støtte et videoformat PS3 kan spille, kan det være dette som går tregt. Mange som bruker TVersity med hell til streaming med transcoding på PS3 (meg inkludert). Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Mulig det er Nero som er problemet (har ikke brukt dette selv). Må filen transcodes for å støtte et videoformat PS3 kan spille, kan det være dette som går tregt. Mange som bruker TVersity med hell til streaming med transcoding på PS3 (meg inkludert). Takker for svar. Skal forsøke med TVersity straks jeg kommer hjem fra jobb. Er dette enkelt å sette opp? Elle bør jeg ha en step by step guide for hånd når jeg begynner? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 TVersity er genialt enkelt i forrhold til Nero. Start programmet, høyreklikk på iconet i systray (Start server), så "File" -> "add folder" -> legg til det du vil den skal spille av, merk om det er lyd, bilde eller film. så når du har lagt til alt, høyreklikker du på Tversity ikonet igjen i systray og velger "Restart server" og lar programmet gjøre seg ferdig med indexeringen av harddisken(e). Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nyeste versjonen er ikke så værst, om ikke er det barte å søke i forumet da mange bruker dette, og endel tema har vært oppe fra før Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå