Vu-caN Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har ngt nå, adsl2+ til 458kr per måned(med studentrabatt). Og jeg driver og flytter, og dermed kom over at det koster ca 300kr i flyttegebyr. Dermed vurderer jeg å bytte leverandør siden det finnes andre billigere. For det første har jeg aldri hørt om noen som har start.no, og jeg sitter med et litt jalla inntrykk fra før av. For det andre er jeg veldig usikker på start-gebyrer på start.no. Jeg ser på start sin hjemmeside, og blir lettere forvirret av oversikten. Feks: Er montør påkrev om man IKKE skal ha telefon i tillegg? Og hvor mye koster det å ha en telefon som jeg ikke ønsker per måned? Så om jeg velger å spare noen slanter ved å gå over til start.no, så må jeg da gå med på å få besøk av en montør som koster den nette sum av 990,- ? Da hjelper det ikke om man sparer en 60kr per måned. Tar jo nesten 2 år før det går i null. Det jeg spør om er om jeg har forstått det riktig. Og om noen med start.no-abonnement kan forklare mine tvilspunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå