sureup Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hey, Hva er forskjellen mellom Thermaltake Toughpower 850W (W0131) og Thermaltake Toughpower 850W (W0131RE) ? Endret 15. november 2007 av sureup Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Thermaltake sine hjemmesider har ikke W0131RE listet. Ser den er litt dyrere enn den "vanlige", kan være at det er en "RAID Edition" som er laget for servere? Du kan jo spørre på www.jonnyguru.com sitt forum, er veldig mange smarte PSU-folk der. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når jeg ser "RE" tenker jeg på Retail, men da burde den egentlig være billigere(?) Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Liten advarsel.. Vifta som sitter på de PSU'ene er skjit, jeg har bytta 2 stykker på 8 mnd pga slark/dårlige kulelagre. Selve PSUen er knall men vifta suger geitenøtter. Endret 16. november 2007 av TrooperTom Lenke til kommentar
sureup Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) håper RE betyr Revised eller no der de kanskje har fiksa problemet med viftene (har bestilt RE versjonen allerede) xD men jeg har ikke peiling. Har spurt på det forumet nå, håper jeg får svar der takk for hjelpen Endret 18. november 2007 av sureup Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 RE- betyr revised ja, så da er det vel håp for den du har kjøpt deg ihvertfall :-P Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Liten advarsel.. Vifta som sitter på de PSU'ene er skjit, jeg har bytta 2 stykker på 8 mnd pga slark/dårlige kulelagre.Selve PSUen er knall men vifta suger geitenøtter. Snodig, har hatt min ca 7 måneder nå, PC-en har gått 24/7 i disse 7 månedene og har ikke hatt noe problem med vifta. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har heller ikke hatt noen problemer med viftene på denne PSUen......er forøvrig generelt fornøyd med alle viftene til Tt. PSUen i seg selv er jo bare nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå