Gå til innhold

Brenne SVCD i nero 5.5.9.1.4


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et lite problem ang. SVCD i nero.

Skal brenne 3 cd'er. Alle er pakket ut fra .bin filene de kom i. Ergo 4 mapper, hvorav en er MPEG2.

 

Går inn i nero og velger SVCD, 80min, mode2x osv... Alt er som det skal være. Men når jeg har ført over Selve video filen i mpeg2 mappen kommer ikke "Write cd" iconet opp på verktøylinja. Det er bare "grået ut"...

 

Hvis jeg velger CD-rom (ISO) og legger alle fire mappene på cd'n får jeg derimot "write cd" iconet opp (alle settings er korrekt. Disc-at-once, no multisession osv).. Når jeg da trykker på Write CD får jeg beskjed om at cd'n er for liten, og at jeg må sette inn en ny med mer plass (ja, de er tomme, bare så det er klart). Bruker 80Min Verbatim plater.

 

Ok, here's the deal. Hadde disse filene fortsatt vært i én bin fil, kunne jeg brent cd'ene fint... Har prøv det flere ganger. Finnes det en måte lage bin filer som inneholder de filene jeg vil, slik at jeg får brent de ut på cd?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare brente ut .bin med en gang?

 

Fordi jeg ikke gjorde det da vettu. Har funni ut problemet btw.

Stakk på www.vcdhelp.com og så hvordan man skulle gjøre det.

 

Trodde bare jeg kunne dra mpg filen inn i mpeg2 mappen, noe som ikke fungerte serlig bra. Måtte dra den over i underste del av "cd exploreren".. tror det er for å sjekke om det er pal/ntsc, hvordan den er encodet osv..?! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...