tvika Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei.. fikk et tips i sisoft sandra: * Curren AGP data rate not optimal Har et AGP Geforce 2mx400 skjermkort. Vil det si at systemet ikke jobber optimalt mot dette kortet? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få optimal data rate? Biosopsett kanskje? ___ TV Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 21:48, tvika skrev:Hei.. fikk et tips i sisoft sandra: * Curren AGP data rate not optimalHar et AGP Geforce 2mx400 skjermkort. Vil det si at systemet ikke jobber optimalt mot dette kortet? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få optimal data rate?Biosopsett kanskje? ___TV Jeg er ikke sikker på hva du mener spesefikt, men AGP hastighet bør være 2x eller 4x. fastwrite bør være på AGP memory 1/2 av RAM i maskinen. Dette skal gi maks ytelse. Det er flere ting som drivere, BIOS osv som også kan ha invirkning. PS! Legg ikke for mye vekt på SiSoft det er ikke alltid det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå