Osse Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Her testet 3850 fabrikklokket og med 512 mb Grei test............ men jeg synes det er dårlig at ikke mainstreamkort testes også i cf. og 3870 burde verdt med i testen da, denne versjonen koster like mye som 3870. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) her er 3850 testet i CF Her er det vel tydlig at vi kan forvente massiv økning i endel game ettersom drivererne blir optimalisert for CF på linje med call of juarez. Endret 28. november 2007 av Osse Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Leste at blant annet neste utgave av chrysis, går for filmrealisme og det kommer nok flere spill med bortimot filmrealisme. Filmrealisme er et moteord som har gått igjen i grafikkbransjen over 10 år. Selv den gangen påsto markedsføringen at man fikk nært filmrealisme bare man betalte nok penger. Grafikken har riktignok bedret seg gjennom årene men det er neppe fare for at folk forveksler dataspill med film med det første. Vet nå ikke helt........ allerede i fjor var jeg på en julefilm, tog til nordpolen eller noe slikt........ selve filmen var pokkerns så realistisk med datanimerte "menesker" og spill med slik grafikk kommer nok når tekniske løsninger finnes for det. Vi får neppe oppleve en slik grafikkrevulasjon ala da amiga kom igjen......... men multi cpu + multi gpu..... og den enorme regnekraften en hight end pc kan gi, skulle åpne for mulighter som ikke var der for et til 2 år siden. Denne filmen så jeg også og den var ikke spesielt realistisk, men heller "tegnefilmaktig". Final Fantasy som er ennå eldre er derimot meget realistisk. Dog vil slik spillgrafikk kreve mer av maskiner enn vi ser på noen år ennå. Crytek sa jo at Crysis ville ha fotorealistisk grafikk, så jeg må flire når jeg leser at "i neste versjon" osv. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har en kjøler å anbefale til HD3870? Har sett på DuOrb, men den bruker ikke strøm-kontakten på skjermkortet - konstant viftehastighet (Vil helst at den skrur ned turtallet ved idle..) Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror denne skal passe, men er ikke helt sikker: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341325 Du kan trygt kjøre den på 5V. http://www.silentpcreview.com/article769-page4.html Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 beste kjøler er vel en accelero S1.... 250,- hos microplex hvis man setter på ei stille vifte så blir det kaldt og stille. vi diskuterer litt her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå