kdog Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 De skal ha samme pris for Motorstorm og Fall of Man, så vi byttet likt mot likt, ja. Det spørs bare hvor mange de har av spillene, og om de tror de får solgt de. Poenget er å ikke ta av plastforseglingen. Typisk musikkbutikker som ikke selger starterpack er ikke nødvendigvis klar over at Motorstorm og Fall of Man ikke er så ettertraktet. Lenke til kommentar
balder Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Eg og fekk byttet. Problemet var at den butikke eg fekk byttet ikkje hadde så mykje spill. Eg byttet til Heavenly Sword og Super Mario Galaxy til Wii. Det som gjorde at eg valgte eit Wii spill var at dei ikkje hadde så stor utvalg. Er det nokon som har prøvd Heavenly Sword og er det bra? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Teit av meg å ta av plastikken da, FoM SUGER, og Motorstorm er bare "helt greit". =/ Rart at dere får byttet starter pack-spillene i skikkelige spill, og uten kvittering til og med. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm. Har enda ikke åpnet forseglingen til Fall of Men. Kanskje jeg skulle ta turen innom de lokale el-kjedene her. Håper at vedkommende butikk går med på byttehandelen. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Teit av meg å ta av plastikken da, FoM SUGER, og Motorstorm er bare "helt greit". =/Rart at dere får byttet starter pack-spillene i skikkelige spill, og uten kvittering til og med. Poenget er at starter pack-spillene selges som "skikkelige" spill der man får byttet. De hadde ikke gått med på byttehandelen om de ikke kunne selge det for full pris. Da jeg byttet, kunne butikken sette spillene mine rett i hylla med ny prislapp. Det sier seg selv at ikke fem kunder kan bytte samme spill samme sted. Lenke til kommentar
balder Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er desse 2 spillene som fulkte med så dårleg som dere vil ha det til? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Smak og behag. Av de to spillene som følger med i ''Starter Pack'', så foretrekker jeg MotorStorm. Men ja, MotoStorm og Fall of Men er ikke de beste spillene til PS3 hittil, vil heller si det er to svake spill. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 FoM er utrolig kjedelig, et helt standard skytespill, som vi etter min mening har altfor mange av. Motstorm er helt greit, og kommer til å runde det så snart jeg får PS3en min tilbake. Hadde derimot ikke nølt med å bytte det, finnes mye bedre spill nå. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Med tanke på at det ikke står på norsk/dansk/svensk/finsk på baksiden og at strekkoden på det utenlandske coveret er forskjellig så er det få som vil bytte det. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Med tanke på at det ikke står på norsk/dansk/svensk/finsk på baksiden og at strekkoden på det utenlandske coveret er forskjellig så er det få som vil bytte det. Elkjøp gjorde ... Bare å leke utrolig dum;)! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 å du fikk bytte til et annet spill til 599 eller hva sånt koster? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 å du fikk bytte til et annet spill til 599 eller hva sånt koster? Motorstorm mot fifa;) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kom hjem fra ferie i dag og regnet med å finne en PS3 hentelapp i postkassa, men neida... andre enn meg som fremdeles ikke har fått (Oslo)? Lenke til kommentar
bjorsk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg bor i Oslo og fikk mail om sporingsnummer for en evighet siden... Men ingen pakke dukket opp med posten. Jeg skrev en mail og klagde 3. juledag. Samme dag fikk jeg mail med beskjed om å dra til Lørenskog og hente en. Det gikk fint det - så jeg anbefaler deg å gjøre det samme og ikke vente på at den blir sendt i posten. Du kan også prøve å bytte spillene på Platekompaniet i sentrum. Jeg fikk byttet begge spillene til fullpris Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Denne tråden handler akkurat nå om noe helt annet det som er topic. Om det fortsetter slik blir den stengt. De som har fått eller ikke har fått sin konsoll fra Elprice kan heller legge inn sine erfaringer her. Om man har spesifikke spørsmål om f.eks bytting av spill, lager man en egen tråd. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kom hjem fra ferie i dag og regnet med å finne en PS3 hentelapp i postkassa, men neida... andre enn meg som fremdeles ikke har fått (Oslo)? Fikk svar på mail fra el-price idag, og min hadde ikke blitt sendt enda, så jeg håper den blir sendt i morgen, så jeg ihvertfall har den rett over helga Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er fortsatt 60gb versjonen av Ps3 i produksjon? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 nei, ikke i europa i alle fall Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er fortsatt 60gb versjonen av Ps3 i produksjon? Nei,den er ikke det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hmm... Når de hadde denne inne, og den ble utsolgt, så skrev jeg meg på mail-varsling om når de fikk den inn igjen. Dette hadde jeg nesten glemt, helt til jeg i dag fikk mail fra elprice om at Vi har gleden av å informere deg om at Sony Playstation 3 60GB pakketilbud nå har ankommet vårt lager. Gikk inn på siden, og ser nå at prisen er økt til 4499,-, men det står fortsatt at den er midlertidig utsolgt. Har den blitt utsolgt i løpet av den lille timen som har gått siden jeg fikk e-posten, eller tuller de med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå