thynamic Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du ser trolig ikke noen bevegelse før det tikker inn en SMS med beskjed om at pakken er ankommet postkontoret. Slik det nettopp gjorde hos meg... Lenke til kommentar
messo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Statusen har ikke endret seg siden mandag kl 10 - står at den fortsatt ligger i Oslo. Men får håpe at jeg blir overrasket av en snill sms i morgen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har skrevet ut hentelapp nå! Hurra! Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du ser trolig ikke noen bevegelse før det tikker inn en SMS med beskjed om at pakken er ankommet postkontoret. Slik det nettopp gjorde hos meg... Skrev dere opp når dere bestilte at dere ville ha sms? eller får alle som har reg mob nr hos elprice det? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har et lite spm ang. PS3, håper der er greit at jeg tar det her. Må lyd også gå gjennom HDMI om man bruker det, eller kan man bruke HDMI til bilde og vanlig RCA til lyd? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg skal bruke HDMI til bilde og RCA til lyd i alle fall, siden jeg har stereoforsterker. Antar at man bare bruker AV Multi Out kabelen som følger med Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Samme her, derfor jeg lurer. Antar det går, om ikke må jeg prøve å få lyd-ut på tven til å virke. Lenke til kommentar
balder Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jo, det er vist bevegelse på pakken. I dag så vart den registrert i omlastingen i Bergen kl. 11.52 så da har eg den i morgen Lenke til kommentar
messo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har elprice trukket pengene fra deres konto? Hos meg ble pengene reservert et par dager etter bestilling, og så forsvant reserveringen igjen. Siden har jeg det ikke blitt trukket noe som jeg kan se spesifisert. Har andre blitt trukket? EDIT: omformulerte hele driten Endret 18. desember 2007 av messo Lenke til kommentar
Downloadman Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har et lite spm ang. PS3, håper der er greit at jeg tar det her. Må lyd også gå gjennom HDMI om man bruker det, eller kan man bruke HDMI til bilde og vanlig RCA til lyd? Ja, RCA eller optisk til lyd og HDMI til bilde funker fint, er bare å velge det på audio options. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet om alle får melding på sms? Når jeg har bestilt fra nett før så har jeg måtte velge det, gjorde jo ikke noe sånt på elprice nå! Eller? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha.. Fikk sms med posten Pakken din kommer mellom 17:00 - 21:00 på døren har enda ikke fått mail fra elprice WEE Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet om alle får melding på sms? Når jeg har bestilt fra nett før så har jeg måtte velge det, gjorde jo ikke noe sånt på elprice nå! Eller? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk fra posten. Jeg bestilte pakke hjem opplegg Har ikke fått noe fra elprice Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg og Onyx har hentet vår. Den er PEN! Lenke til kommentar
Manet Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Gah! Trenger sporingsnummeret! elprice_no, kan du sjekke inboksen din hvis du enda er på en pc som kan finne sporingsnummer? Har ventet i telefonen i 40 minutter nå. Begynner å bli lei av hu dama Endret 18. desember 2007 av Manet Lenke til kommentar
frodekl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tydelig at vi har fått maskiner som egentlig ikke er beregnet for salg i norden. Finnes ingen instruksjonsbok på verken engelsk eller nordiske språk. Er det sånn hos dere andre også? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tydelig at vi har fått maskiner som egentlig ikke er beregnet for salg i norden. Finnes ingen instruksjonsbok på verken engelsk eller nordiske språk. Er det sånn hos dere andre også? Ikke fått min enda, men manual kan du f.eks. finne her. Lenke til kommentar
frodekl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tydelig at vi har fått maskiner som egentlig ikke er beregnet for salg i norden. Finnes ingen instruksjonsbok på verken engelsk eller nordiske språk. Er det sånn hos dere andre også? Ikke fått min enda, men manual kan du f.eks. finne her. Tusen takk XE800... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå