christian1986 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fremdeles folk som ikke har fått mail? Lenke til kommentar
frodekl Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen som har fått postens sporingsnr til å funke enda? Jeg fikk mail om at pakken min var sendt torsdag kveld kl21.00. Posten henter den jo selvfølgelig ikke før dagen etterpå, men i går ettermiddag eller kveld så burde den jo blitt registrert inn på en eller annen terminal? Fremdeles ikke registrert noe nå i dag kl 09.30. Fint hvis en av dere sier ifra når deres sporingsnr fungerer. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ofte at posten ikke oppdaterer sine sider med det første, så den kan ha blitt levert, men posten har ikke lagt det inn enda. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ringte like godt Posten og spurte. De kunne ikke se at det sporingsnummeret jeg hadde fått eksisterte, og foreslo at jeg enten hadde fått feil nummer eller at varen ikke hadde blitt sendt enda. Men høres litt merkelig ut at noe kan få sendingsnummer uten å være sendt O.o Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ringte like godt Posten og spurte. De kunne ikke se at det sporingsnummeret jeg hadde fått eksisterte, og foreslo at jeg enten hadde fått feil nummer eller at varen ikke hadde blitt sendt enda. Men høres litt merkelig ut at noe kan få sendingsnummer uten å være sendt O.o du kan kjøpe en smartpakke på posten å få seddelen med sporingsnummeret på. og da har du et sendingsnummer men du trenger ikke ha sendt pakken enda. Mulig de bare pakker alle 800+ ps3'ene inn og så leverer alle til posten etterpå samlet. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sånn sett, det visste jeg ikke. Så bra, da er jo alt i sin skjønneste orden :-) Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 må bare melde om at jeg fikk mail igår! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fremdeles folk som ikke har fått mail? Ja, jeg har ikke fått enda.. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fremdeles folk som ikke har fått mail? Ja, jeg har ikke fått enda.. Snakket nettopp med Elprice, og de kunne fortelle at de ikke var ferdig med alle enda.. Så er håp Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Fremdeles folk som ikke har fått mail? Ja, jeg har ikke fått enda.. Snakket nettopp med Elprice, og de kunne fortelle at de ikke var ferdig med alle enda.. Så er håp Fint.. Edit: Mange som har bestilt 40Gb før den 27 november? Endret 15. desember 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Syns det er litt rart at sendingsnr ikke funker ennå!? Funker det hos noen nå? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Snakket akkurat med elprice, de brukte igår og idag på å klistre lapper på pakkene, og de blir sendt enten i morgen eller på mandag! Han sa også siden de var bedriftskunder så hadde de senere sendings frister enn den 16! Så han sa de skulle komme fram! Men altså nr funker nok ikke før mandag! Lenke til kommentar
stiantonnesen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mange som har bestilt 40Gb før den 27 november? Meg .. og lurer på om den kommer før jul. Noen som vet om de er komt inn på lager? 40Gb altså. Lenke til kommentar
frodekl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Snakket akkurat med elprice, de brukte igår og idag på å klistre lapper på pakkene, og de blir sendt enten i morgen eller på mandag! Han sa også siden de var bedriftskunder så hadde de senere sendings frister enn den 16! Så han sa de skulle komme fram! Men altså nr funker nok ikke før mandag! Hvis dette stemmer, noe det ser ut til å gjøre siden pakkesporingen ikke fungerer enda så synes jeg det er litt dumt av elprice å ha sendt meg mail på torsdag hvor det står at pakken er sendt. Da regner jeg med at pakken er i postens hender på fredag og ikke mandag( i morgen). Men bare jeg får den før jul er jeg fornøyd, så vi får håpe at det ikke blir noen problemer med posten. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De kunne til og med sendt data om sendingen til Posten, slik at sporingen ga "Mottatt data om sendingen", men fremdeles hatt maskinene på elprice sitt lager. Spiller ingen rolle. Å sende ut epost fortløpende er vel en måte å ha kontroll på. Man sjekker ut en og en kunde mens haugen med maskiner som skal sendes blir større og større. Lenke til kommentar
Manet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg befinner meg 6 km fra det lageret de ligger på. Frister egentlig å bare ta bussen bort å hente den. Men det blir vel bare krøll i systemet deres da. Har forresten ikke fått sporingsnr på mail enda. Venter i spenning... Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 trodde bedriftskunder ble nedpriorietert i juletider, sånn at alle privatkunder skal få julegavene sine i tide. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 trodde bedriftskunder ble nedpriorietert i juletider, sånn at alle privatkunder skal få julegavene sine i tide. Det høres jo veldig logisk ut egentlig! Men hvis det blir sendt på mandag bør den ha kommet fram innen lørdagen! Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 trodde bedriftskunder ble nedpriorietert i juletider, sånn at alle privatkunder skal få julegavene sine i tide. Det høres jo veldig logisk ut egentlig! Men hvis det blir sendt på mandag bør den ha kommet fram innen lørdagen! Hvis dere ser på elprice på sendingsfrister, så ser dere fristen fra elprice for det meste er den 18! Lenke til kommentar
Manet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg må ha den før 19 desember! Jeg reiser hjem den dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå