Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme?

Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig?

Sony har da sagt at det ikke vil komme nye versjoner, men man vet aldri helt med de :p

Lenke til kommentar
Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme?

Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig?

Sony har da sagt at det ikke vil komme nye versjoner, men man vet aldri helt med de :p

Så da er spørsmålet om jeg skal satse på å bestille en nå, eller vente på en mulig versjon senere, eller kjøpe 40GB og PS2...

Lenke til kommentar

Så da er spørsmålet om jeg skal satse på å bestille en nå, eller vente på en mulig versjon senere, eller kjøpe 40GB og PS2...

Hvor får du tak i en 60gb i norge nå?

Lenke til kommentar
Der fikk jeg mail jeg og :D

Dere som har fått mail, funker tracking-linkene som følger med? Mine funker ikke, og jeg lurer derfor på om jeg fikk mailen ved en feil, all den tid jeg tidligere har fått beskjed om jeg ikke kom til å få maskin.

Lenke til kommentar
Der fikk jeg mail jeg og :D

Dere som har fått mail, funker tracking-linkene som følger med? Mine funker ikke, og jeg lurer derfor på om jeg fikk mailen ved en feil, all den tid jeg tidligere har fått beskjed om jeg ikke kom til å få maskin.

Linken hos meg funker ikke, men det står "For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen." så jeg antar at det ikke er noe unaturlig i at den ikke fungerer i dag, det er jo ikke i morgen før i morgen :)

Lenke til kommentar
Linken hos meg funker ikke, men det står "For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen." så jeg antar at det ikke er noe unaturlig i at den ikke fungerer i dag, det er jo ikke i morgen før i morgen :)

Ah ok, leste ikke så nøye, jeg fikk nemlig litt panikk. Etter at jeg fikk beskjed om at jeg ikke ville få noen PS3, kjøpte jeg meg en PS2 Satin Silver som sammen med masse herlige retro-rollespill kostet meg 3.500,-. Kan bli en stusselig jul (sånn kostholdsmessig sett) når jeg nå må punge ut 4.500,- til for PS3'en O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...