christian1986 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 bestilte og med kort, men ikke fått sporingsnummer enda ((( Kommer vell snart.. De får den jo ikke inn på lager før i kveld tross alt Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme? Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme?Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig? Sony har da sagt at det ikke vil komme nye versjoner, men man vet aldri helt med de Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme?Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig? Sony har da sagt at det ikke vil komme nye versjoner, men man vet aldri helt med de Så da er spørsmålet om jeg skal satse på å bestille en nå, eller vente på en mulig versjon senere, eller kjøpe 40GB og PS2... Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det sånn at det ikke vil komme en modell for å erstatte 60GB etter at lagrene er tomme?Dvs. at dette er den siste muligheten man har for å få bakoverkompatibilitet for PS2-spill, og at 40GB-modellen vil være den eneste som er tilgjengelig? Sony har da sagt at det ikke vil komme nye versjoner, men man vet aldri helt med de Så da er spørsmålet om jeg skal satse på å bestille en nå, eller vente på en mulig versjon senere, eller kjøpe 40GB og PS2... Hvor får du tak i en 60gb i norge nå? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er jo så vidt noen selger ps3 nå, Elprice er utsolgt for 40GB og 60GB. Hvis du ikke tenkte på andre steder da? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Lefdal hadde i alle fall mange 40gb PS3 på gulskogen når jeg var der igår, 3990 kr Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dææh, venter spent på mail. Har ikke fått noe enda :o Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 yes, der kom mailen om pakken er på vei Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Der fikk jeg mail jeg og Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og jeg har ikke fått.. off, typisk min gode flaks at den IKKE kommer Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Der fikk jeg mail jeg og Dere som har fått mail, funker tracking-linkene som følger med? Mine funker ikke, og jeg lurer derfor på om jeg fikk mailen ved en feil, all den tid jeg tidligere har fått beskjed om jeg ikke kom til å få maskin. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Der fikk jeg mail jeg og Dere som har fått mail, funker tracking-linkene som følger med? Mine funker ikke, og jeg lurer derfor på om jeg fikk mailen ved en feil, all den tid jeg tidligere har fått beskjed om jeg ikke kom til å få maskin. Linken hos meg funker ikke, men det står "For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen." så jeg antar at det ikke er noe unaturlig i at den ikke fungerer i dag, det er jo ikke i morgen før i morgen Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Linken hos meg funker ikke, men det står "For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen." så jeg antar at det ikke er noe unaturlig i at den ikke fungerer i dag, det er jo ikke i morgen før i morgen Ah ok, leste ikke så nøye, jeg fikk nemlig litt panikk. Etter at jeg fikk beskjed om at jeg ikke ville få noen PS3, kjøpte jeg meg en PS2 Satin Silver som sammen med masse herlige retro-rollespill kostet meg 3.500,-. Kan bli en stusselig jul (sånn kostholdsmessig sett) når jeg nå må punge ut 4.500,- til for PS3'en O.o Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Linken funker, men ingen info er lagt til. Så pakken har ikke blitt registrert som mottatt av posten. Så den blir nok levert imorgen til posten. Pleier å være sånn med de fleste nettbutikker egentlig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor kjøpte du PS2? Det suger jo litt da.. Lenke til kommentar
bjorsk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Yess! Nå har jeg også fått mail fra elprice om at 60gb pakken er på vei Jeg betalte med kort, men kan ikke se at noe er trukket i nettbanken min ennå.... Jeg bestilte forøvrig den 15.nov.2007 kl 14. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg bestilte den 15.Nov i 16:00 tiden. Har ikke fått mail enda. Får bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar
messo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nice ... da har jeg fått mail Regner med at sporingsnummeret virker i morgen. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 gi beskjed når dere får ps3en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå