Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haaalloo....

Hun sa jo at den var bekreftet på lager den 14ende

Hvor mange ganger har ikke ps3en vært bekreftet?

Men jeg fikk i alle fall som svar at de ikke turte garantere at den kom inn på fredag for noe kunne jo hende på veien.

Sjølvsagt kan noko skje på veien. Det blir det samme som at eg går ut døren. Ikkje sikkert at eg kommer heim viss eg får ein murstein i hode? Skjønner?

Lenke til kommentar

jaja, de ville i alle fall ikke garantere meg at den kommer til jul eller inn på lageret på helgen.

Og siden ps3en har blitt forsinket så mange ganger nå er det jo større sjanse for at noe mer skjer, enn at en murstein faller i hodet og man blir drept.

Endret av emcee
Lenke til kommentar

Vel, hvis det er slik at alle ringer dem er det ikke rart det tar tid å svare, de har nok ekstra å gjøre før jul og.

Å kalle det useriøst at de ikke tar telefonen etter to ring blir bare for dumt.

Prøv å ringe andre elkjeder nå i julestria, har ingen erfaringer i år, men i fjor satt jeg vel godt over timen i kø hos en konkurrent som også begynner på El, tror ikke dette er uvanlig.

Misforstå meg ikke, jeg er utålmodig selv, men den tråden her bugner jo over av ubegrunnet skyts mot butikken (falske anklagelser, urettmessige erstatningskrav, løgnhistorier fra konkurrenter om påstått lagerstatus osv, det tok jo helt av en periode) :)

Tok kontakt med dem i dag for første gang, sendte en mail hvor jeg lurte på status. Så gikk jeg til lunsj, og da jeg kom tilbake ventet et hyggelig svar om at de får den inn på fredag, og sendes fortløpende. Pakkesporingsmail sendes så fort den er sendt, og den er framme før jul.

Ble positvt overrasket over den raske responsen, og ser ingen grunn til å betvile elprice. En feil kan man klandre dem for å ha gjort, og det er å ikke ha sendt ut info om forsinkelsene på mail til de som har bestilt. Kritikk utover dette er unødvendig.

Så sendes det playstationer landet rundt i helgen ser jeg ingen grunn til å være så forhåndsdømmende mot kjeden som mange her inne virker å være.

Dersom pakken skulle vise seg å ikke dukke opp derimot kan jeg godt bli med og joine hylekoret ;)

Lenke til kommentar
jaja, de ville i alle fall ikke garantere meg at den kommer til jul eller inn på lageret på helgen.

Og siden ps3en har blitt forsinket så mange ganger nå er det jo større sjanse for at noe mer skjer, enn at en murstein faller i hodet og man blir drept.

Jeg syns det er litt bra at de sier det! De har hatt en veldig dårlig erfaring med denne levrandøren nå, og det er IKKE ELPRICE sinn skyld at den har blitt så forsinket!

De tør sikkert ikke å si 100% sikkert siden levrandøren har tydeligvis vært litt uberegnelig!

Man kan selvfølgelig diskutere om det var feil av elsprice å gå ut med tilbudet så tidlig, men det er jo ett fett nå! Den skl komme på lager te fredan, da må vi bare stole å håpe på det!

40g kom jo den andre datoen som ble lovet! (Vet forsåvidt ikke om det er samme levrandør:))

Lenke til kommentar

Har veldig positiv erfaring når det gjelder elprice og mail. Så lenge det er innen arbeidstida så får man svar etter en time eller to, maks. Hyggelige og hjelpsomme er de også. Dette var derimot mot slutten av november, så vil nok tro at det er litt verre nå. Ville prøvd mail istedenfor telefon, er jo utrolig kjipt å sitte i telefonkø (har dessverre erfaring med dette fra netshop, som av en eller annen grunn ikke svarer på mail lengre).

Lenke til kommentar
Har veldig positiv erfaring når det gjelder elprice og mail. Så lenge det er innen arbeidstida så får man svar etter en time eller to, maks. Hyggelige og hjelpsomme er de også. Dette var derimot mot slutten av november, så vil nok tro at det er litt verre nå. Ville prøvd mail istedenfor telefon, er jo utrolig kjipt å sitte i telefonkø (har dessverre erfaring med dette fra netshop, som av en eller annen grunn ikke svarer på mail lengre).

Ventet 2 dag er jeg nå på mail fra Elprice..

Lenke til kommentar
For de som allerede har bestilt:

Vi har dessverre fått en forsinkelse på denne og beklager dette. Maskinen er bekreftet på vårt lager den 14.12.07 og sendes da ut i løpet av helgen til dere som har fått bestilt.

Samt at jeg fikk det samme svaret når jeg sendte mail. Noe mer bekrefta enn det får det vel ikke blitt

Lenke til kommentar

Kommer 800 stk 14.12

Les her!!

"Elprice: Utsolgt! 40Gb bekreftet inn på hovedlager i Bergen 14/12, forventet i butikk på østlandet 19/12. 800stk forhåndsbestillte 60Gb kommer samtidig, og flere 60Gb trodde han ikke de klarte å skaffe"

Da er det bare å håpe at det stemmer..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...