IcedInsanity Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei,er en 80 GB. Betalte rundt 4500 tror eg..med spill og kontrolere Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Inkludert toll og mva? + frakt også da Endret 10. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Fluren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Og den fungerer på tven din, selvom det er NTSC, trodde bare det fungerte i USA jeg? :S Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) De fleste nye tv'r har støtte for både ntsc og pal Syntes ikke det er verdt å bestille fra usa da jeg altså, får jo ikke spilt ps2 eller ps1 spill fra europa, så da hadde jeg heller spart 1000kr å kjøpt en 40 gb. For å ikke snakke om alt stresset om det skulle vise seg at det var noe feil med den! Så litt tilbake til topic Sendte før helgen mail til elprice og spurte om når vi kom til å få ps3'n, de sa at det var en forsinkelse fra leverandøren, og at flere butikkjeder led av det samme Den skulle komme inn den 14 og bli sendt ut i løpet av helgen/starten på neste uke Så med andre ord, det er ikke elprice sin feil at ikke ps3'n har kommet(men det hadde ikke gjort noe om elprice hadde sendt en mail til alle som hadde bestilt) Endret 10. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De fleste nye tv'r har støtte for både ntsc og palSyntes ikke det er verdt å bestille fra usa da jeg altså, får jo ikke spilt ps2 eller ps1 spill fra europa, så da hadde jeg heller spart 1000kr å kjøpt en 40 gb. For å ikke snakke om alt stresset om det skulle vise seg at det var noe feil med den! Så litt tilbake til topic Sendte før helgen mail til elprice og spurte om når vi kom til å få ps3'n, de sa at det var en forsinkelse fra leverandøren, og at flere butikkjeder led av det samme Den skulle komme inn den 14 og bli sendt ut i løpet av helgen/starten på neste uke Så med andre ord, det er ikke elprice sin feil at ikke ps3'n har kommet(men det hadde ikke gjort noe om elprice hadde sendt en mail til alle som hadde bestilt) Gjelder dette 40 Gb eller 60gb ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) daaruu: Var det ikke 40GB det gjaldt det med elprice altså? Endret 10. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var 60 gb'n ja daaruu: Var det ikke 40GB det gjaldt det med elprice altså? Nope, hmm rart dette med 40Gb virker som den aldri blir sendt :'< Lenke til kommentar
bossul Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fikk min fra vgp idag weee. Sendte den på lørdag og fikk den på døren idag. Tenk at det kan ta lengre tid å sende et brev fra Oslo til Bergen? Posten for the loss. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) VGP, er det en transportform eller? Og hvor bestilte du fra? 40GB eller 60GB-versjonen det er snakk om foresten? Endret 10. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Sikkert 80en..som min :D Og ikke kunne spille Ps2 spill herifra gjør meg ingenting...har PS2 maskin eg.... Endret 10. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Akkurat derfor jeg ikke ville ha kjøpt 80gb, men istedet 40gb'n derifra, du sparer vel endel mere på det vil jeg tro Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor ta det minste når eg har mer enn nok penger og kan kjøpe det største? :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor ta det minste når eg har mer enn nok penger og kan kjøpe det største? :!: Fordi da kan du kjøpe deg mere spill i ettertid.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg skjønner jo logikken din, men personlig så hadde jeg aldri kjøpt den Men nok OT her nå Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei,er en 80 GB. Betalte rundt 4500 tror eg..med spill og kontrolere Men kan du spille av Norske Blu-ray filmer da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Når eg nok en gang sier..eg har mer enn nok penger..hihihihi... Kor eg kjøper spillene bryr meg egentlig ikke..om det er her..eller i usa...eller japan....eller India... MEN samma det.... Hvordan ligger det ann med Elprice å sending av sine maskiner nå? Endret 10. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan dere drite i å diskutere annet enn 60gb-versjonen fra elprice? De av oss som venter på den hadde satt pris på det. Vi har tråder som omhandler PS3 fra VGP (altså Canada) og 40gb-versjonen fra elprice/elkjøp, bruk dem... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan dere drite i å diskutere annet enn 60gb-versjonen fra elprice? De av oss som venter på den hadde satt pris på det. Vi har tråder som omhandler PS3 fra VGP (altså Canada) og 40gb-versjonen fra elprice/elkjøp, bruk dem... Ser du hva eg spurte om i innlegget over deg?? Les da mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå