Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, det må jeg si :) Du er et tålmodig menneske.

Grunnen til at jeg spør om det er hold i ryktene om levering den 14. er fordi jeg gjerne vil planlegge ukene fremover. Greit å ha litt tid til å sette seg ned med PS3'en når den kommer, og da er det litt greit å vite på forhånd når den er forventet levert.

Ventetiden er ikke det verste for meg - mangelen på informasjon er mer frustrerende.

Edit: Utsatt levering er nå bekreftet på nettsidene til elprice.no - bra de skrev det der. Hadde fortsatt vært fint med en liten mail, men ... :)

Da blir det ganske close til julaften, men det passer egentlig fint for min del. Regner med at dette er siste utsettelsen.

Endret av messo
Lenke til kommentar

Da burde vi ihvertfall få en grunn!

De skrev jo at den var på lager den 11.12, så når de igjen utsetter dette så begynner jeg å tvile på å om vi i det hele tatt får den før jul...

Edit: Tok også screesnshot av det i går

post-102184-1197117555_thumb.jpg

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Da burde vi ihvertfall få en grunn!

Hadde vært alle tiders med en liten forklaring på hvorfor vi måtte vente nesten en måned ekstra. Når de velger å ikke gi detaljer så antar jeg automatisk at det er de som har driti på leggen, og ikke vil innrømme hvordan. Om det er leverandørens feil, så har elprice ingenting å tape på å informere oss om det.

Er alltid mye lettere å opplyse om forsinkelser når det er andres feil :)

Nok tørrprat og spekulasjon - jeg går i hi til PS3'en kommer i posten.

Endret av messo
Lenke til kommentar

No fekk eg kontakt med Elprice.no på telefon etter fleire forsøk på fredag. Det damen sa var at 60 GB pakken skulle komme den 14.12.07 og at alle som hadde bestilt skulle få den til jul. Det skulle komme ut ein mail på fredag angående dette. No har eg ikkje fått denne mailen så eg lurer på om det er andre som har fått den. Litt skeptisk når ikkje mailen kommer og eg har ingen kontroll at bestillingen min ligger inne, men viss ingen andre har fått mailen så er det grunnen.

Mykje at og fram med denne Elprice, men hadde dei bare sendt ein mail så hadde det vore mykje lettare for oss alle.

Lenke til kommentar
Ifølge nettsidene dems; ja. De skal visst sende den i løpet av helgen, og da regner jeg med at vi har maskinen i midten av uken. Vi får den vel på døren den 19. eller 20. desember.
Om de sender de samme dag de får dem, slik som de har sagt de skal gjøre, kan vi være så heldige at vi får dem nå på lørdag, evt. neste mandag.
Lenke til kommentar
Håper på midten av neste uke, men er litt skeptisk pga julerush hos posten.

Jeg tror ikke att julesrushet blir noe problem! Posten tar jo høyde for at det er ekstra mye i jula, og de sier jo at hvis du sender før den 16 skl den komme fram før jul!

Det som jeg tror blir prob er at de sender ut i den rekkefølgen de fikk inn bestilling! Ikke akkurat noe prob, men hvis du vet du var sent i forhold til tilbudet kom så er det jo et problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...