kdog Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Slapp av. Vi har bestilt til en pris, og hvordan produktet prises etter bestilling spiller ingen rolle. Ordrebekreftelsen forteller hva varen koster kunden. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Edit: Venter ca et døgn med å sende klager til forbrukerombrudet osv, så jeg kan bruke ventetiden til å skrive et saftig og utfullende brev til dem. Greit å ha litt god tid på slike offisielle skriv Jeg har allerede sendt en mail til forbrukerrådet, bare for å forhøre meg om de faktisk kan sette opp prisen på en vare som vi har forhåndsbestillt til en pris. Det hele høres fryktelig rart ut, syns jeg. Og at vi atpåtil ikke får noe som helst informasjon om nevnte prisøkning gjør ikke saken bedre. Vi skl seff ikke betale mer for den!! Det er for evt nye maskiner de skulle fått! Det må dere skjønne! Hvis prisen går opp på en vare, som du har kjøpt i butikken dagen etter du har kjøpt den, skl du lissom dra ned å betale det de har satt den opp da lr? DUH! Vi har bestilr for den originale prisn! Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Elprice har egentlig kun ETT stort problem; kommunikasjon. Eller mangel på kommunikasjon. Hadde de fortsått viktigheten av å kommunisere med kundene sine, så kunne de sluppet oppstyret de nå opplever. Er sikker på at denne saken utgjør en stor prosentandel av hendvendelsene de får til supportavdelingen. De valgte å gi et bra tilbud på PS3 (og å subsidiere litt på hvert produkt) for å skape positiv omtale om butikken. Nå har de tråkket så heftig i salaten, at de taper på alle punkt - både rykte og salget dems blir ødelagt. Mitt råd til elprice: Lær dere å holde kundene deres oppdatert ved forsinkelser / uforutsette hendelser! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Elprice har egentlig kun ETT stort problem; kommunikasjon. Eller mangel på kommunikasjon. Kjenner du noen som har bestilt og ikke har fått med seg at levringen er utsatt? Det står klart å tydelig på siden deres at den er forsinket. Hvorfor den er forsinket spiller ingen rolle gjør det vel?egentlig..du får den ikke raskere fordet om du vet hva forsinkelsen skyldes.. Så di som savner leveringen,finner ut hvorfor ganske lett med å se på siden til elprice.. Du vil vel ha en man fra elprice hjem på døra di og gi deg personlig beskjed hver dag hva som skjer?? Endret 7. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Elprice har egentlig kun ETT stort problem; kommunikasjon. Eller mangel på kommunikasjon. Kjenner du noen som har bestilt og ikke har fått med seg at levringen er utsatt? Det står klart å tydelig på siden deres at den er forsinket. Så di som savner leveringen,finner ut hvorfor ganske lett med å se på siden til elprice.. Du vil vel ha en man fra elprice hjem på døra di og gi deg personlig beskjed hver dag hva som skjer?? Du glemte linken Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Vist di som har bestilt ikke vet hvor di bestilte har seg selv å takke Skulle gjerne sett at den kom til rett tid,men det plager meg ikke så mye at jeg må vente på den... Endret 7. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vist di som har bestilt ikke vet hvor di bestilte har seg selv å takke Skulle gjerne sett at den kom til rett tid,men det plager meg ikke så mye at jeg må vente på den... Du glemte linken Link nå til rett maskin da Rett maskin.. "rett maskin linken" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dere som klager, er det et ork å klikke seg inn på Eplrice.no, finne frem til PS3 60GB-pakke og se etter en eventuell oppdatering angående produktet? Det virker som at noen (blant annet Messo og Fisker) vil ha informasjon dyttet inn med spiseskje. Kanskje dere venter en bekreftelse via telefon i samme slengen? En bruker her ved navn ''elprice_no'' har sagt et par sider tilbake at denne pakken er utsatt for andre gang. Ferdig med saken. Pluss, de nevner dette på siden deres. Om ikke vi får noen offisiell info på mail i løpet av et døgn eller to, så går dette rett til forbrukerombudet og / eller andre kanaler som "TV2 hjelper deg", "FBI" osv. Om du vil være villig til å strekke deg så langt som å kontakte forbrukerrådet angående denne utsettelsen - så kan du med glede skrive en fin og informasjonsrik e-mail om denne saken på veiene av flere hundre kjøpere. Offisiell informasjon? Som nevnt, så nevner Elprice statusen angående 60GB-pakken på siden deres, og ''elprice_no'' har sagt ifra her på forumet. Så hva du velger å kalle denne informasjonen, får du holde for deg selv. Lenke til kommentar
Zocral Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det er utrolig hvordan enkelte kan ta på vei pga at sin "precious" PS3 kommer senere enn antatt. Elprice.no har i denne uheldige sammenheng informert tilstrekkelig, de har informert på produktsidene (høyst offisiell info) og i tillegg beroliget kunder på diverse forum. Hva mer kan en forlange? Det har ikke fremkommet noen ny offisiell info fra elprice.no om nye endringer i forsendelsen. Så lenge den fortsatt står ved lag, kan jeg ikke skjønne hvorfor enkelte ønsker å koble inn forbrukerombudet og TV2 hjelper deg. Skulle det bli endringer så vil vi nok bli oppdatert. Det er ikke alltid det går som planlagt, men jeg tviler ikke ett sekund på at Elprice gjør alt i sin makt for å tilfredstille sine kunder. Endret 7. desember 2007 av Zocral Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dere som klager, er det et ork å klikke seg inn på Eplrice.no, finne frem til PS3 60GB-pakke og se etter en eventuell oppdatering angående produktet? Det virker som at noen (blant annet Messo og Fisker) vil ha informasjon dyttet inn med spiseskje. Kanskje dere venter en bekreftelse via telefon i samme slengen? En bruker her ved navn ''elprice_no'' har sagt et par sider tilbake at denne pakken er utsatt for andre gang. Ferdig med saken. Pluss, de nevner dette på siden deres. Om ikke vi får noen offisiell info på mail i løpet av et døgn eller to, så går dette rett til forbrukerombudet og / eller andre kanaler som "TV2 hjelper deg", "FBI" osv. Om du vil være villig til å strekke deg så langt som å kontakte forbrukerrådet angående denne utsettelsen - så kan du med glede skrive en fin og informasjonsrik e-mail om denne saken på veiene av flere hundre kjøpere. Offisiell informasjon? Som nevnt, så nevner Elprice statusen angående 60GB-pakken på siden deres, og ''elprice_no'' har sagt ifra her på forumet. Så hva du velger å kalle denne informasjonen, får du holde for deg selv. For det første så er det ikke sikkert at alle som har bestilt er her på forumet. ja de har lakt ut informasjon om forsinkelsen på siden deres, men uansett så kunne de godt ha sendt ut en mail til alle de som har bestilt. anngående dette med og kontakte forbrukerrådet så var vel det og ta i litt hardt, og egentlig helt meningsløst sakt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er så tragisk å høre på sytingen deres!!Greit,den er for sein,men dere begynner med at dere skal ha spill eller kontrollere eller hva det nå måtte være som en slags kompensasjon. Og Tv2 hjelper deg??..Herregud,hadde det ikke vært jul snart så hadde dere ikke laget så stort styr med det hele,men det er bare det at dere nekter å se for dere en jul uten en PS3 stappet inn i stua/gutterommet deres. Eg har absolutt forståelse for dere,det er nok dritt frustrerende å ha bestilt noe for så lang tid siden,og ikke fått det og ikke fått noen info om når dere kan vente den,men dere må da ta det LITT med ro. Dere lager storm i vannglass. Dere får den nok,DET er eg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det virker som at noen (blant annet Messo og Fisker) vil ha informasjon dyttet inn med spiseskje. Kanskje dere venter en bekreftelse via telefon i samme slengen? Nå må du ta det litt med ro. Det jeg har sagt er at de fleste andre nettbutikker ville sørget for å sende ut en mail til alle som har bestilt PS3en, og forklart saken. Og jeg visste ikke at de hadde skrevet det på nettsiden da jeg skrev innlegget mitt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har aldri opplevd å få noe mail fra noen nettbutikk(komplett,netshop osv.) når noe av HWen som ikke var på lager når jeg bestilte får utsatt leverings dato..Har du? Du må logge deg inn og sjekke selv. Endret 7. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det virker som at noen (blant annet Messo og Fisker) vil ha informasjon dyttet inn med spiseskje. Kanskje dere venter en bekreftelse via telefon i samme slengen? Nå må du ta det litt med ro. Det jeg har sagt er at de fleste andre nettbutikker ville sørget for å sende ut en mail til alle som har bestilt PS3en, og forklart saken. Og jeg visste ikke at de hadde skrevet det på nettsiden da jeg skrev innlegget mitt. Se på ditt innlegg en side tilbake: Det er helt utrolig at Elprice ikke har sendt ut noe mail til de som har bestilt om dette. Etter planen skulle de ha blitt sendt i uke 48 ... Etter at Elprice har sagt i fra her på forumet, og på deres side, så er det ikke så ''utrolig'' at Elprice ikke sender e-post til sine kunder. Her hvor jeg sitter er pulsen i hviletilstand. Endret 7. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Forstår dere som mener at min kritikk er litt overkill. Bare slapp helt av. Noen ganger tar jeg litt hardt i for å få frem et poeng. Dette handler ikke så mye om at jeg ikke får informasjon. Jeg har oppsøkt diverse (uoffisielle) kanaler, og satser på at de som fremstår som elprice-representanter er "ekte". Jeg velger å stole på at det de sier samsvarer med elprice.no sin informasjon. Mitt poeng er som følger; De som ikke har tilgang til disse uoffisielle kanalene risikerer å lure seg grønne på når deres PS3 kommer. Etter det flere sier her, så er det vanskelig å komme igjennom til supporten pr tlf og mail, og flere av de som har fått kontakt har blitt møtt med et "vet ikke". Nå er det bra at elprice tilslutt, (etter kritikk i denne tråden) la ut en plakat på produktsiden, som informerte om utsettelsen. Minuset var at denne responsen kom i seneste laget pga av at en person hadde tatt ferie. Burde det ikke være mulig å deligere videre oppgaver og ansvar? Jeg som er relativt ung og datakyndig finner veien frem i nettjungelen for å finne informasjonen jeg trenger. Hva om mine foreldre hadde bestilt den som julegave? De hadde trodd at de var blitt svindlet! Ihvertfall om de ikke fikk kontakt med supporten. Nå vet jeg ikke hvor stor prosentandel av kjøpergruppen som faller inn under "mindre datakyndig", men jeg regner med at det er noen. Konklusjon: Jeg som kunde forventer å bli fulgt opp til en viss grad av offisielle representanter, vis prosessen ikke går som annonsert. Helst via mail. Skjer det en forsinkelse så er det praktisk å vite om denne - uten å måtte saumfare nettet etter info. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har aldri opplevd å få noe mail fra noen nettbutikk(komplett,netshop osv.) når noe av HWen som ikke var på lager når jeg bestilte får utsatt leverings dato..Har du?Du må logge deg inn og sjekke selv. Så vidt jeg har forstått så tilbyr ikke elprice noen status for kjøpte produkter, selv om man er logget inn. Det er en rekke andre nettbutikker som har en slik funksjon, og det funker fint som informasjonskilde for min del. Der står det antatt levering, og eventuelt korte notiser ved uforutsette hendelser. Når elprice.no ikke tilbyr noe slikt, så hadde det vært kjekt med en oppklarende mail når leveringen drøyer. Min mening er at det ikke er for mye å forlange. Eller hva sier dere? Endret 8. desember 2007 av messo Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Se på ditt innlegg en side tilbake: Det er helt utrolig at Elprice ikke har sendt ut noe mail til de som har bestilt om dette. Etter planen skulle de ha blitt sendt i uke 48 ... Etter at Elprice har sagt i fra her på forumet, og på deres side, så er det ikke så ''utrolig'' at Elprice ikke sender e-post til sine kunder. Her hvor jeg sitter er pulsen i hviletilstand. Som sagt, da jeg skrev det innlegget visste jeg ikke at de hadde skrevet det på siden deres. Jeg er også helt rolig, jeg tenker bare på Elprice som muligens tabber seg litt ut med dette stuntet. Uansett ser jeg frem til å få PS3en i hus, og den kommer nok før eller siden, så det hjelper ikke å klage akkurat nå. Lenke til kommentar
ILP Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For de som har problemer med å få svar på tlf: 05007. Ring nærmeste butikk da vel Skal få et fornuftig svar der... her finner dere nummer Butikker Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Aldri moro når varer blir forsinket, har opplevet det samme tidligere selv - jeg hater å vente, spesielt når jeg gleder meg til å få noe nytt :!: Men såvidt jeg har forstått det så er det snakk om at det skyldes en forsinkelse fra leverandør, og da hjelper det fint lite å rakke ned på en leverandør som har sponset hver konsoll med flere hundrede kroner, fordi de ønsker å gi oss en hyggelig julegave.. Ingen er tjent med denne forsinkelsen, og det er vi alle klar over, at kommunikasjonen i starten ikke var helt på topp har de sikkert tatt lærdom av Lenke til kommentar
messo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er utsettelsen til den 14. en spøk, eller er det offisielt? Kan elprice_no avkrefte / bekrefte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå