Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Det står fortsatt 11.12 på nettsia..

 

Begynner å bli lei av denne ventinga nå ass, har hatt en 40gb ps3 stående i stua uåpnet i 10 dager nå, bare for å vente på 60gb isteden...

Eg har solgt min som kom fra Elkjøp. Så nå håper eg at eg ikkje har gjort noko dumt at eg blir uten PS3 i julen.

Eg tjente meg ein 500 lapp på den så det var bra. Så no blir det bare differanse på kr. 500 mellom 40 GB og 60 GB.

 

 

Regner med at jeg skal selge 40gben jeg også, kanskje med Resistance og 1 ekstra håndkontroller, for 3990, om noen er interessert, :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står fortsatt 11.12 på nettsia..

 

Begynner å bli lei av denne ventinga nå ass, har hatt en 40gb ps3 stående i stua uåpnet i 10 dager nå, bare for å vente på 60gb isteden...

Eg har solgt min som kom fra Elkjøp. Så nå håper eg at eg ikkje har gjort noko dumt at eg blir uten PS3 i julen.

Eg tjente meg ein 500 lapp på den så det var bra. Så no blir det bare differanse på kr. 500 mellom 40 GB og 60 GB.

 

 

Regner med at jeg skal selge 40gben jeg også, kanskje med Resistance og 1 ekstra håndkontroller, for 3990, om noen er interessert, :p

 

Da er du søren meg gavmild! Hvis du selger den med to kontroller og ett spill for den prisen!

Lenke til kommentar

 

 

Regner med at jeg skal selge 40gben jeg også, kanskje med Resistance og 1 ekstra håndkontroller, for 3990, om noen er interessert, :p

 

Da er du søren meg gavmild! Hvis du selger den med to kontroller og ett spill for den prisen!

 

Burde være en grei pris det, kontrollern koster 600, regn 400 for resistance, og 3500 kr for konsollen hos Spaceworld, så er det 500 kr spart :)

 

Problemet er at jeg ikke får solgt den som en slik bundle før jeg får 60gb starter packen, og elprice greier jo jaggu knapt å levere=(

Lenke til kommentar
Hentet fra diskusjonssiden på VG, postet av en som visstnok jobber i Elprice... Ikke bombe at 60GB`n blir utsatt igjen.... Ender opp med å ikke få den før jul!

 

40GB blir sendt i løpet av helgen. De jobber i helgen kun for å sende ut disse.

60GB er utsatt til 14 desember.

Den kommer garantert frem til jul.

Ikke ring oss! ;)

Link

 

 

Link

 

 

Nå må de ikke komme her å si at hvis den blir sendt 14 des, mest sannsynlig 17 at den er fremme til jul! Det tror jeg bare ikke på!

Lenke til kommentar
Hentet fra diskusjonssiden på VG, postet av en som visstnok jobber i Elprice... Ikke bombe at 60GB`n blir utsatt igjen.... Ender opp med å ikke få den før jul!

 

40GB blir sendt i løpet av helgen. De jobber i helgen kun for å sende ut disse.

60GB er utsatt til 14 desember.

Den kommer garantert frem til jul.

Ikke ring oss! ;)

Link

 

 

Link

 

 

Nå må de ikke komme her å si at hvis den blir sendt 14 des, mest sannsynlig 17 at den er fremme til jul! Det tror jeg bare ikke på!

 

Fint da regner jeg med at 40GB blir sendt til meg over helga. Med Fifa 08..

Lenke til kommentar
Å akkurat hvorfor skulle vi stole på en bruker på ett forum?

 

Kan hende det er en pubertal 14åring som sitter å legger ut ditt og datt bare fordi han var så dum å kjøpte seg starterpacken for 5-6k istedet ;)

 

Jo, det kan nok så være, men da må jo det kunne sies om alle her inne, ikke minst elprice representanten som for en uke siden sa at 40gb`n var på lager. En må jo begyne å lure når en som påstår han er representant for kjeden juger rett opp i ansiktet på en hel del her inne.....

Lenke til kommentar

Å legge ut en beskjed på et produkt som ligger bortgjemt på nettsidene dems er ingen god løsning for flertallet av kundene. Det hjelper i beste fall til med å lette samvittigheten til selgerene - de fleste kundene er like lite informert som før.

 

Og; hvorfor sette opp prisen på et produkt de ikke selger lengre? Jeg kan ikke tolke det på noen annen måte en at de vil ha mer betalt fra oss som allerede har bestillt.

 

Om ikke vi får noen offisiell info på mail i løpet av et døgn eller to, så går dette rett til forbrukerombudet og / eller andre kanaler som "TV2 hjelper deg", "FBI" osv.

 

Finnes grenser på hvor langt vi som forbrukere skal strekke oss ... :/

 

Edit: Venter ca et døgn med å sende klager til forbrukerombrudet osv, så jeg kan bruke ventetiden til å skrive et saftig og utfullende brev til dem. Greit å ha litt god tid på slike offisielle skriv :roll:

Endret av messo
Lenke til kommentar

Såklart får de som har bestilt konsollen til prisen de inngikk avtale på. Hvor stort mediaskrik hadde det ikke blitt på de sidene som skrev om dette om Elprice gikk tilbake på det.

 

Akkurat den biten er jeg ikke bekymret for. Om vi får maskiner før jul derimot, er det som bekymrer meg :(

Lenke til kommentar
Edit: Venter ca et døgn med å sende klager til forbrukerombrudet osv, så jeg kan bruke ventetiden til å skrive et saftig og utfullende brev til dem. Greit å ha litt god tid på slike offisielle skriv :roll:

 

 

Jeg har allerede sendt en mail til forbrukerrådet, bare for å forhøre meg om de faktisk kan sette opp prisen på en vare som vi har forhåndsbestillt til en pris. Det hele høres fryktelig rart ut, syns jeg.

Og at vi atpåtil ikke får noe som helst informasjon om nevnte prisøkning gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...