IcedInsanity Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Da kan jo tråden stenges da. For en ps3 60 gb med 2 kontrollere og 2 spill til 3999 har folk sagt ørten av ganger og diskutert frem og tilbake og opp tilbake igjen,så ingenting nytt kommer nå uansett Det er mange i samme båt, selv om du ikke er med, vettu. Oppfølging fra elprice-brukeren og slikt er i alle fall velkommen i denne tråden. Mange i samme båt for pokker,kommer det noe nytt da?? Dere gjentar dere selv for hver side. Og ja,eg er ikke i deres båt..eller synkende skip..for eg HAR en PS3,eg syter ikke over at eg ikke får eller legger ut bilder eller andre ting som kal refse butikkene dere har bestilt fra. Endret 4. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mange i samme båt for pokker,kommer det noe nytt da?? Dere gjentar dere selv for hver side. Krydret av ett og annet innspill om hvor utålmodige vi er, ja. Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da har Elprice nok ein gong endret leveringsdatoen på PS3 40 GB'en. No står det sendes innen 3 dager???? Eg begynner å bli skeptisk angående min bestilling på 60 GB'en. Vil denne også bli utsatt igjen? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg gidder i alle fall ikke spekulere i det før 11.12. Hvorfor skulle partiet med 60GB være avhengig av tilgjengeligheten på 40GB-maskinene? Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg gidder i alle fall ikke spekulere i det før 11.12. Hvorfor skulle partiet med 60GB være avhengig av tilgjengeligheten på 40GB-maskinene? Håper du har rett da eg solgte min nye PS3 40 GB i går som eg kjøpte hos Elkjøp da eg skal ha denne 60 GB. Så får eg krysse fingrene for at det blir PS3 til jul. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg håper inderlig det ikke blir fler utsettelser. Det har gått greit til nå, men må innrømme at strikken begynner å bli ganske tynslitt :/ Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Blir jo litt feil å sammenligne en utsettelse av 40gb og 60gb, da de sikkert ikke får playstationene fra samme plass. Kan jo hende at de har gardert seg mot en ny forsinkelse og at 60 gben allerede er kommet inn på lager, og blir sendt ut senest 11.12. For kansellering av ordren skjer jo ikke, nå som jeg har kjøpt spill og mangler bare ps3'en. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja da er det 7/12. Jeg har bestilt hjem på døren. Spent nå om den kommer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja da er det 7/12.Jeg har bestilt hjem på døren. Spent nå om den kommer. Jeg bestilte for en eller to uker siden, så jeg er også fryktelig spent nå. Jeg har også hjem på døren ^^. Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hentet fra diskusjonssiden på VG, postet av en som visstnok jobber i Elprice... Ikke bombe at 60GB`n blir utsatt igjen.... Ender opp med å ikke få den før jul! 40GB blir sendt i løpet av helgen. De jobber i helgen kun for å sende ut disse. 60GB er utsatt til 14 desember. Den kommer garantert frem til jul. Ikke ring oss! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er dette fakta, lukter det kompensasjon lang vei. 40GB + kontroll og spill kan jeg gå med på. Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hentet fra diskusjonssiden på VG, postet av en som visstnok jobber i Elprice... Ikke bombe at 60GB`n blir utsatt igjen.... Ender opp med å ikke få den før jul! 40GB blir sendt i løpet av helgen. De jobber i helgen kun for å sende ut disse. 60GB er utsatt til 14 desember. Den kommer garantert frem til jul. Ikke ring oss! Link Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hentet fra diskusjonssiden på VG, postet av en som visstnok jobber i Elprice... Ikke bombe at 60GB`n blir utsatt igjen.... Ender opp med å ikke få den før jul! 40GB blir sendt i løpet av helgen. De jobber i helgen kun for å sende ut disse. 60GB er utsatt til 14 desember. Den kommer garantert frem til jul. Ikke ring oss! Link Og hvorfor skal vi ikke ringe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er dette fakta, lukter det kompensasjon lang vei. 40GB + kontroll og spill kan jeg gå med på. Hallo?? Hva i himmelens navn skal du med det da?Eller er det bare for å få kompensasjon slik at du kan føle deg bedre siden det nå ser ut til at dere ikke får deres maskin før jul? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er dette fakta, lukter det kompensasjon lang vei. 40GB + kontroll og spill kan jeg gå med på. Hallo?? Hva i himmelens navn skal du med det da?Eller er det bare for å få kompensasjon slik at du kan føle deg bedre siden det nå ser ut til at dere ikke får deres maskin før jul? Ved nærmere ettersyn står det 14.des. Det må gå bra. Men husk at det sto levering i uke 48 da kampanjen startet.. Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Oi! Sorry folkens, men jeg har reist noen dager. Har full forstålese for at dere ønsker en oppklaring, men jeg trodde jeg var tydelig i min forrige post. Jeg skal prøve å være "klar" i talen. Sony Playstation 3 60GB: De som har bestillt får maskiner! Det er bekreftet. Vi får IKKE fler før jul, men de som tror at det er totalt tomt tar feil. 11/12 så kommer de på vårt lager, og vi bemanner opp for å sende ALLE samme dag som de kommer, alikevel ber jeg om at dere legger til 1-2 dager på den "bekreftede dato" Sjåføren fra det store utland på plastdekk på vinterveier i vakre Norge kan jo ha en dårlig dag. 40GB: Er på lager! (Ja vi opererte med en "sendes innen 3 dager". Det var en feil dato i systemet satt av meg.) Det skulle ha stått uke.) Alle som har bestillt får, og vi har noe igjen. MVH www.elprice.no Hei, Elprice.no Eg og resten av dette forumet ønsker no ein skikkelig tilbakemelding på om alt er ok med levering av PS3 60 GB pakken den 11.12.07. Dette tlf.nr. 05007 virker det for meg at dere har gått på juleferie for ingen tar telefonen(ventet 20 minutter i dag før eg gav opp) Eg er skikkelig forbanna da eg ikkje har fått nokon oppfølging ang bestillingen. Det er vell ikkje alle kundene deres som er på dette forumet? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det står fortsatt 11.12 på nettsia.. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det står fortsatt 11.12 på nettsia.. Begynner å bli lei av denne ventinga nå ass, har hatt en 40gb ps3 stående i stua uåpnet i 10 dager nå, bare for å vente på 60gb isteden... Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det står fortsatt 11.12 på nettsia.. Begynner å bli lei av denne ventinga nå ass, har hatt en 40gb ps3 stående i stua uåpnet i 10 dager nå, bare for å vente på 60gb isteden... Eg har solgt min som kom fra Elkjøp. Så nå håper eg at eg ikkje har gjort noko dumt at eg blir uten PS3 i julen. Eg tjente meg ein 500 lapp på den så det var bra. Så no blir det bare differanse på kr. 500 mellom 40 GB og 60 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå