Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at folk gidder lage så mye styr rundt det her jeg. Konsollene er litt forsinka, enkelt og greit. Sånnt skjer jo stadig. Vi vet alle at det i bunn og grunn ikke er Elprice sin feil. Mener derimot at alle som har bestilt burde fått beskjed om forsinkelsen. Hadde det ikke vært for denne posten ville jeg antakelig vært litt mer furt.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk gidder lage så mye styr rundt det her jeg. Konsollene er litt forsinka, enkelt og greit. Sånnt skjer jo stadig. Vi vet alle at det i bunn og grunn ikke er Elprice sin feil. Mener derimot at alle som har bestilt burde fått beskjed om forsinkelsen. Hadde det ikke vært for denne posten ville jeg antakelig vært litt mer furt.

litt forsinket er jo et par dager, men å vente i over en uke-to uker er jo lenge.

Og siden folk gleder seg veldig til å motta ps3'en så er det jo klart at det er kjipt å få beskjed om at den blir forsinket 2-3 ganger.

Lenke til kommentar

litt forsinket er jo et par dager, men å vente i over en uke-to uker er jo lenge.

Og siden folk gleder seg veldig til å motta ps3'en så er det jo klart at det er kjipt å få beskjed om at den blir forsinket 2-3 ganger.

Det jeg i hovedsak ville fram til var at det blir feil å snakke negativt om Elprice pga. det her. Det at dem ikke får det på lager til datoen dem har fått det bekreftet er jo ikke dems feil.

Venter gjerne jeg... Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... eller? :p

Korrekt.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Det jeg i hovedsak ville fram til var at det blir feil å snakke negativt om Elprice pga. det her. Det at dem ikke får det på lager til datoen dem har fått det bekreftet er jo ikke dems feil.

Elprice burde ha ventet med å annonsere varene før de hadde dem på lager, eller visste med sikkerhet at de ville få dem på lager innen kort tid. 60gb versjonen kommer kanskje til lager en måned etter salgsstart og 40 gb versjonen som elprice_no påstod at var på lager før helgen er fortsatt ikke sendt ut men utsatt til den 07.12.

Hvem mener du at man skal være irritert på da? Kineseren som monterer PS3 på fabrikken?

Elprice har en soleklar forpliktelse ovenfor kundene sine og de har kommet med flere løfter de ikke klarer å holde. Det er helt riktig og på sin plass å klandre Elprice for elendig kundeservice og løftebrudd.

De gidder jo ikke svare på epost eller telefon. De har ikke informert kundene sine på en ordentlig måte og de har ikke gitt en eneste grunn til forsinkelsene til de som har spurt. Bare masse tåkeprat og tomme unnskyldninger.

Ergo: Elprice er ikke til å stole på.

Lenke til kommentar

men annonserte produkter hos f.eks elkjøp eller xxl eller andre store kjeder er ofte aldri på lager når de blir annonsert.. så det blir vel egentlig litt det samme som elprice sin situasjon, utenom at her har du faktisk fått lov å reservere et eksemplar.

Lenke til kommentar
men annonserte produkter hos f.eks elkjøp eller xxl eller andre store kjeder er ofte aldri på lager når de blir annonsert.. så det blir vel egentlig litt det samme som elprice sin situasjon, utenom at her har du faktisk fått lov å reservere et eksemplar.

Det er sant, men det er skrekkelig irriterende at man annonserer en vare til en utrolig lav pris som det viser seg at man kanskje får på lager en måned etter annonsering. Hvis man får den inn i det hele tatt. Det er så mye usikkerhet rundt tilbudet til elprice at jeg vurderer det som ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke, elkjøp har 3 dagers annonsegaranti. Det betyr at om de går tom innenfor de 3 første dagene av en annonse, og du er innom - så reserveres varen til deg, og klarer de ikke skaffe fler, får du et bedre produkt til samme pris.

"Blir vi utsolgt innen 3 dager fra annonse dato, og vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi et likeverdig eller bedre produkt til samme pris""

1. Har opplevd mange ganger at produktet ikke har kommet inn til samme dagen som annonse bladet kommer ut. Dvs. det produktet har blitt forsinket eller at de er helt tomme for det før kampanjen startet.

2. Her blir det jo 10 dagers venting, før vi må finne et annet produkt. Og gjelder det f.eks en ps3 60gb eller en toppmodell/best i test produkt, så er det jo vanskelig å finne et bedre produkt. Eller du kan vente til produktet kommer inn, kanskje 2-3 ukers ventetid og da vil du få varen.

Så hos elprice og elkjøp får du reservert produktet men du kan risikere lang ventetid før det kommer inn på lager.

Edit: skriveleif

Jepp langt off topic :)

Men hva kan man gjør når man venter på en ps3 :shrug:

Endret av emcee
Lenke til kommentar

1. Når samme vare annonseres feks 3 uker på rad, så finnes det perioder innenfor disse 3 ukene hvor man faktisk går tom, og siden fredag og lørdag generellt er store salgsdager så skjer ofte dette mandager, ja. Men da får man som oftest inn nye varer allerede onsdagen.

2. Om det er spesielle ting, som PS3 - så hadde man fått en kompensasjon for lang ventetid, kanskje et gratis spill eller noe slikt? Playstation3 og andre konsoller annonseres uansett tydelig med at det er begrenset antall, så det er jo ikke helt relevant :).

Men nå går vi langt off topic.

Lenke til kommentar

Det er greit at du er misfornøyd, og at du har utrykt det - men du har tross alt avbestillt og kjøpt et annet sted. Tror folk flest har fått med seg hva du synes, og ber deg derfor roe ned littegranne.

EDIT: Streken går HER. 3 innlegg er slettet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hvilke spill man skal ha har ingenting i denne tråden å gjøre - det er off topic, og i tillegg så er det ren oppramsing, altså telle-tråd-tendenser. 3 nye innlegg er slettet.

Og ja, vet jeg føles streng nå - men se på hva emnet handler om. Se også på det at vi har en stor kategori for Sony-spill, hvor man kan diskutere spill.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Da kan jo tråden stenges da.

For en ps3 60 gb med 2 kontrollere og 2 spill til 3999 har folk sagt ørten av ganger og diskutert frem og tilbake og opp tilbake igjen,så ingenting nytt kommer nå uansett

Det er mange i samme båt, selv om du ikke er med, vettu.

Oppfølging fra elprice-brukeren og slikt er i alle fall velkommen i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...