Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi!

 

Sorry folkens, men jeg har reist noen dager. Har full forstålese for at dere ønsker en oppklaring, men jeg trodde jeg var tydelig i min forrige post. Jeg skal prøve å være "klar" i talen.

 

Sony Playstation 3 60GB: De som har bestillt får maskiner! Det er bekreftet. Vi får IKKE fler før jul, men de som tror at det er totalt tomt tar feil. ;)11/12 så kommer de på vårt lager, og vi bemanner opp for å sende ALLE samme dag som de kommer, alikevel ber jeg om at dere legger til 1-2 dager på den "bekreftede dato" Sjåføren fra det store utland på plastdekk på vinterveier i vakre Norge kan jo ha en dårlig dag.

 

40GB: Er på lager! (Ja vi opererte med en "sendes innen 3 dager". Det var en feil dato i systemet satt av meg.) Det skulle ha stått uke.) Alle som har bestillt får, og vi har noe igjen.

 

MVH

www.elprice.no

Hallo!

No ser eg at dere skriver 11.12.07 så skal 60 GB vere kommet på lager, men i dag så skriver dere at 40 GB kommer 07.12.07. Kommer desse pakkene fra forskjellige lager eller kan me vere så heldige at 60 GB kan komme på samme lastebil? Kor mange 60 gb pakker har dere solgt til denne kampanjen?

Lenke til kommentar
Oi!

 

Sorry folkens, men jeg har reist noen dager. Har full forstålese for at dere ønsker en oppklaring, men jeg trodde jeg var tydelig i min forrige post. Jeg skal prøve å være "klar" i talen.

 

Sony Playstation 3 60GB: De som har bestillt får maskiner! Det er bekreftet. Vi får IKKE fler før jul, men de som tror at det er totalt tomt tar feil. ;)11/12 så kommer de på vårt lager, og vi bemanner opp for å sende ALLE samme dag som de kommer, alikevel ber jeg om at dere legger til 1-2 dager på den "bekreftede dato" Sjåføren fra det store utland på plastdekk på vinterveier i vakre Norge kan jo ha en dårlig dag.

 

40GB: Er på lager! (Ja vi opererte med en "sendes innen 3 dager". Det var en feil dato i systemet satt av meg.) Det skulle ha stått uke.) Alle som har bestillt får, og vi har noe igjen.

 

MVH

www.elprice.no

Hallo!

No ser eg at dere skriver 11.12.07 så skal 60 GB vere kommet på lager, men i dag så skriver dere at 40 GB kommer 07.12.07. Kommer desse pakkene fra forskjellige lager eller kan me vere så heldige at 60 GB kan komme på samme lastebil? Kor mange 60 gb pakker har dere solgt til denne kampanjen?

 

Jeg fikk beskjed at pakken min skulle bli sendt i dag, og nå er den utsatt igjen. :s

Lenke til kommentar
Det her begynner å bli ganske latterlig! Det sto sendes innen 3 dager forrige uke! altså de løy om at de hadde den på lager! Tragisk!

 

40GB: Er på lager! (Ja vi opererte med en "sendes innen 3 dager". Det var en feil dato i systemet satt av meg.) Det skulle ha stått uke.) Alle som har bestillt får, og vi har noe igjen.

 

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar

Dere er nå en tålmodig gjeng om ikke annet. Lettlurt men tålmodig.

 

Hvis elprice hadde den på lager natt til lørdag slik som brukeren elprice_no skrev så er det litt merkelig at de ikke er sendt ut i dag. Eller?

 

Kanskje det var bare fyllevrøvl eller kanskje alle elpriceansatte var på et julebord i helgen som var så kraftig at de ikke kommer på jobb før den 07.12?

 

Hvem vet?

Lenke til kommentar
Dere er nå en tålmodig gjeng om ikke annet. Lettlurt men tålmodig.

 

Hvis elprice hadde den på lager natt til lørdag slik som brukeren elprice_no skrev så er det litt merkelig at de ikke er sendt ut i dag. Eller?

 

Kanskje det var bare fyllevrøvl eller kanskje alle elpriceansatte var på et julebord i helgen som var så kraftig at de ikke kommer på jobb før den 07.12?

 

Hvem vet?

 

Di har fortsatt mulighet til og sende den, men jeg tviler på at det blir gjort :<

Lenke til kommentar

dere setter dere selv i denne situasjonen (frustrasjons-modus) når dere absolutt MÅ ha ps3 før jul...elprice er et stort firma (høyrehånda vet ikke hva venstrehånda finner på), så om internettbutikken ikke er helt oppdatert så er ikke det så rart.

 

stikk i butikk hvis dere må ha ps3 før jul...eller vent hvis vil dere vil benytte dere av et bra tilbud fra elprice...bare kjipt å stresse :)

Lenke til kommentar

Ja det er håp i hengende snøre.

 

dweebster23: jeg vil tro det er et vesentlig poeng for de fleste at de får den før jul. Julen er en lang rekke med fridager i år for oss som jobber og det kan tenkes at noen skal få en PS3 i julegave. Det spørs om du ble særlig fornøyd med en strikkegenser i stedet for en PS3 i julegave på grunn av en upålitelig nettbutikk.

Lenke til kommentar
Er fortsatt tid til å kjøpe ps3 andre steder om Elprice ikke holder til den tid.

Ja, hvis du finner en butikk som ikke er utsolgt.

Jau, hvis butikken er utsolgt så får du ikke kjøpt (...)

Så vidt jeg har hørt er 60GB-utgaven utsolgt mange steder, så begynner å bli for sent allerede.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Er fortsatt tid til å kjøpe ps3 andre steder om Elprice ikke holder til den tid.

 

Ja, hvis du finner en butikk som ikke er utsolgt.

 

Jau, hvis butikken er utsolgt så får du ikke kjøpt (...)

 

Ja,det innlegget der var jo ikke bare å understreke det som var blitt sagt.

"Jau, hvis butikken er utsolgt så får du ikke kjøpt "ååååååå..sier du deeeeeet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er fortsatt tid til å kjøpe ps3 andre steder om Elprice ikke holder til den tid.

 

Ja, hvis du finner en butikk som ikke er utsolgt.

 

Jau, hvis butikken er utsolgt så får du ikke kjøpt (...)

 

Ja,det innlegget der var jo ikke bare å understreke det som var blitt sagt.

"Jau, hvis butikken er utsolgt så får du ikke kjøpt "ååååååå..sier du deeeeeet? :dontgetit:

 

viktig å understreke at man får kjøpt ps3 der hvor de har den inne...er det utsolgt så får du ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...