Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Nå må dere slutte å syte.

Dere taper ingenting på at leveringen blir utsatt.

Klarer dere ikke å vente så avbestill og kjøp en anen plass.

Har bestilt 60 gigen selv og har ingen problemer med å vente.

Dere oppfører dere som små drittunger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda,sier ikke at dere ta feil eller noe,syns butikken har ett ansvar her.

Men syns det blir mye klaging over butikkene og deres evner.

tror liksom ikke at de har lurt de som har bestilt liksom,de gjør sikkert så godt de kan :)

Så godt de kan inkluderer å holde kundene informert om hva som skjer med bestillingen deres. Å poste en post på et forum samt skrive noe med forsikringsavtaleskrift på nettsiden sin er ikke å informere kundene sine. Hvis de hadde gjort så godt de kunne så hadde de sendt en epost til alle som har bestilt og informert om ny dato samt årsaken til forsinkelsen.

Jeg tror ikke elprice kommer til å levere 60gb maskiner. Rett og slett fordi lagrene er tomme. Jeg tror det kommer til å bli endel syting på noen og enhver når det demrer at dere ikke får PS3 til jul. Det er nemlig få 40gb igjen også. Derfor avbestilte jeg hos Elprice og kjøpte min hos spaceworld.

Det er ikke syting det er oppramsing av kalde fakta.

Nå skal jeg spille litt på min nye PS3.

Lenke til kommentar

Oi!

Sorry folkens, men jeg har reist noen dager. Har full forstålese for at dere ønsker en oppklaring, men jeg trodde jeg var tydelig i min forrige post. Jeg skal prøve å være "klar" i talen.

Sony Playstation 3 60GB: De som har bestillt får maskiner! Det er bekreftet. Vi får IKKE fler før jul, men de som tror at det er totalt tomt tar feil. ;)11/12 så kommer de på vårt lager, og vi bemanner opp for å sende ALLE samme dag som de kommer, alikevel ber jeg om at dere legger til 1-2 dager på den "bekreftede dato" Sjåføren fra det store utland på plastdekk på vinterveier i vakre Norge kan jo ha en dårlig dag.

40GB: Er på lager! (Ja vi opererte med en "sendes innen 3 dager". Det var en feil dato i systemet satt av meg.) Det skulle ha stått uke.) Alle som har bestillt får, og vi har noe igjen.

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar

Er det planer om å sende ut en informativ mail til alle som har bestilt? Setter stor pris på at du holder oss oppdatert her på forumet, men tenker også på alle dem som ikke henger her.

Ettersom det virker vanskelig å komme igjennom til kunderservicen deres, så ville en slik mail gitt deres kunder noe håndfast og forholde seg til.

Gleder meg til PS3'en er i hus!

Lenke til kommentar
Men varen ble presentert som på lager ved bestilling :).

Nei kjære, det har vi ikke gjort. ;) Det er med all respekt og melde "noe urikitig" dersom du sikter til 60GB modellen.

Da beklager jeg, jeg tok tydeligvis feil her - det var inntrykket jeg fikk av denne tråden og avisartikler på nettet, beklager dette, ser ut som jeg har misforstått. Ser av din første post at du snakker om bestillinger og at dere vet hvor mange som kommer inn. Så da har vi det oppklart.

beklager igjen :).

Lenke til kommentar

noen som har noen anelse om neste versjon av ps3 kommer med ps2 støtte? og vil det trolig være noen annen forskjell til neste versjon? krymping av kjerne, mindre størrelse, kaldere, større hdd, osv?? hadde vært kjekt å vite.. :)

og hvis det er noen flere 60 GB igjen elprice, kunne jeg fått kjøpt en? :p

er jo ikke mulig å bestille mere... :S

Lenke til kommentar
noen som har noen anelse om neste versjon av ps3 kommer med ps2 støtte? og vil det trolig være noen annen forskjell til neste versjon? krymping av kjerne, mindre størrelse, kaldere, større hdd, osv?? hadde vært kjekt å vite.. :)

og hvis det er noen flere 60 GB igjen elprice, kunne jeg fått kjøpt en? :p

er jo ikke mulig å bestille mere... :S

Neste versjon av PS3 er 40gb-versjonen. Denne fører bare ulemper med seg, bl.a manglende PS2-støtte, mindre usb, ingen minnekortleser og mindre harddisk. Dette har de gjort for å gjøre prisen lavere og for at folk skal kjøpe PS3-spill istedenfor PS2-spill.

De har ikke PS3 60gb igjen på lager, og det første partiet ble vel oppbestilt for over en uke siden. Å få tak i en 60gb PS3 er vanskelig selv til over 5000 afaik. Ville satset på en billig 40gb PS3 og brukt PS2 til PS2-støtte.

Lenke til kommentar
Neste versjon av PS3 er 40gb-versjonen. Denne fører bare ulemper med seg, bl.a manglende PS2-støtte, mindre usb, ingen minnekortleser og mindre harddisk. Dette har de gjort for å gjøre prisen lavere og for at folk skal kjøpe PS3-spill istedenfor PS2-spill.

De har ikke PS3 60gb igjen på lager, og det første partiet ble vel oppbestilt for over en uke siden. Å få tak i en 60gb PS3 er vanskelig selv til over 5000 afaik. Ville satset på en billig 40gb PS3 og brukt PS2 til PS2-støtte.

Antar tobbesen tenker på utgaven etter 40GB. Ville ikke overrasket meg om Sony lanserte en 80GB-modell med bakoverkompabilitet her i Europa etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...