Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

elprice_no: Hadde vært bra om du kom med litt oppklarende fakta. Så lenge deres kunder her på forumet ikke får noe tilbakemelding, så antar vi at dere selv er usikre på hva som skjer. Får vi PS3'er før jul? Får vi 60GB PS3'er i det hele tatt?

Hadde vært snilt av dere å legge ved et ekstra spill, eller en hdmi kabel som kompensasjon. Men forventer det ikke - det ville bare gitt oss et etterlengtet smil rundt munnen, etter så mange dårlige nyheter.

Litt lettere å ta turen til deres butikk neste gang, hvis dere viser at dere tar vare på kundene deres også når ting ikke går helt etter planen for dere (og oss).

Edit: Ser prisen er endret fra 3999,- til 4499,-. Jeg regner med at vi som allerede har bestillt, får maskinen til den prisen vi har blitt lovet. Men jeg spør forsikerhets skyld - elpirce-no; får vi det?

Endret av messo
Lenke til kommentar
elprice_no: Hadde vært bra om du kom med litt oppklarende fakta. Så lenge deres kunder her på forumet ikke får noe tilbakemelding, så antar vi at dere selv er usikre på hva som skjer. Får vi PS3'er før jul? Får vi 60GB PS3'er i det hele tatt?

Ingen har egentlig fått beskjed. De har korrigert teksten på siden der de solgte 60gb versjonen og lagt ut en post her men ingen har fått epost. Hva med de som ikke er innom denne siden eller sjekker elprice siden jevnlig, de vet absolutt ingen ting.

Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen.

Latterlig. Rotteklo kalte dem for rasser tidligere. Jeg skal ikke bruke så sterke ord selv om jeg er fristet.

Lenke til kommentar
Ingen har egentlig fått beskjed [...] Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Hva med de som ikke henger på forumet, eller elprice.no? Hvorfor har ikke de fått en mail om produktstatus osv?

Det er bra at elprice tar seg tid til å svare kunder på forum, men det er enda viktigere at de holder alle som har bestilt, oppdatert! Jeg hadde ihvertfall blitt dritnervøs om jeg ikke hadde hengt på dette forumet, og fått litt tilbakemelding.

Tror de kan spare mye ressurser på å informere tydelig og godt, så de slipper å få et rush av forvirrede kunder som tar kontakt med support for å få vite hva som skjer. De kan spare både penger og kredibilitet. Og det siste er ekstra viktig, for det vil igjen føre til enda mer penger i lengden.

Lenke til kommentar

Vi på Spaceworld fikk bakoversveis når en kunde luftet dette tilbudet for oss. Vi trodde vi hadde skutt gullfuglen med vår kampanje på 40gb til 3499,- men så feil kan man ta! All honnør til Elprice som må tape noe vanvittig med penger på dette. Men nå er det jo som sagt bestemt at 60GB skal slutte å produseres. Samtidig er det jo nå billigere å kjøpe både en 40GBer og en Ps2, enn å kjøpe en 60GB, for de som tenker på bakoverkompatibilitet. Fint ord.

Lenke til kommentar

Ingen har egentlig fått beskjed. De har korrigert teksten på siden der de solgte 60gb versjonen og lagt ut en post her men ingen har fått epost. Hva med de som ikke er innom denne siden eller sjekker elprice siden jevnlig, de vet absolutt ingen ting.

Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen.

Latterlig. Rotteklo kalte dem for rasser tidligere. Jeg skal ikke bruke så sterke ord selv om jeg er fristet.

Helt Enig, de burde i det minste sende ut en epost til alle berørte. Er jo sikkert noen som ikke har fått dette med seg!

Lenke til kommentar
Vi på Spaceworld fikk bakoversveis når en kunde luftet dette tilbudet for oss. Vi trodde vi hadde skutt gullfuglen med vår kampanje på 40gb til 3499,- men så feil kan man ta! All honnør til Elprice som må tape noe vanvittig med penger på dette. Men nå er det jo som sagt bestemt at 60GB skal slutte å produseres. Samtidig er det jo nå billigere å kjøpe både en 40GBer og en Ps2, enn å kjøpe en 60GB, for de som tenker på bakoverkompatibilitet. Fint ord.
De to kontrollerne/spillene, minnekortleser, to ekstra usb og 20gb mer lagrinplass er verdt 1000 kr imo. I tilleg får man i motsetning til å ha 40gb ps3+ps2 alt i en boks, trådløse kontrollere, og bedre bildekvalitet pga hdmi. Har man ikke dette fra før vil man også mest sannsynlig kjøpe en ekstra ps2-kontroll og minnekort.

I tillegg vil mest sannsynlig alle som kjøper 40gb kjøpe en ekstra kontroll og et spill, og da blir prisen omtrent den samme.

edit:

Er det mulig å få tak i den selv om jeg ikke har bestilt den....har jo skrevet meg på mail om når den kommer inn igjen?

bump

bump

Tviler jeg på. Er i hvert fall ikke mulig å få fra det første partiet, og mtp. at denne er ute av produksjon tviler jeg på at de får inn flere. Mtp. hvor sent dette partiet kommer vil det i så fall ta veldig lang tid før disse blir tilgjengelige. Endret av Innos
Lenke til kommentar

Men dere fikk vel ihvertfall levert til avtalt tid til kundene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...