jimjames Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 men de som har bestilt får Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dama mi ringte der idag for å høre,VISS de fikk inn om en kunne bestille en nå,men fikk til svar at de fikk ikke in 60'er mer.Eg regner med han mente at de ikke fikk inn før jul....At de som ikke allerede har bestilt ikke får har vi visst lenge... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Merkelig at han sa at de ikke fikk inn igjen 60'en da. Men hva vet eg Lenke til kommentar
messo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) elprice_no: Hadde vært bra om du kom med litt oppklarende fakta. Så lenge deres kunder her på forumet ikke får noe tilbakemelding, så antar vi at dere selv er usikre på hva som skjer. Får vi PS3'er før jul? Får vi 60GB PS3'er i det hele tatt? Hadde vært snilt av dere å legge ved et ekstra spill, eller en hdmi kabel som kompensasjon. Men forventer det ikke - det ville bare gitt oss et etterlengtet smil rundt munnen, etter så mange dårlige nyheter. Litt lettere å ta turen til deres butikk neste gang, hvis dere viser at dere tar vare på kundene deres også når ting ikke går helt etter planen for dere (og oss). Edit: Ser prisen er endret fra 3999,- til 4499,-. Jeg regner med at vi som allerede har bestillt, får maskinen til den prisen vi har blitt lovet. Men jeg spør forsikerhets skyld - elpirce-no; får vi det? Endret 29. november 2007 av messo Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 elprice_no: Hadde vært bra om du kom med litt oppklarende fakta. Så lenge deres kunder her på forumet ikke får noe tilbakemelding, så antar vi at dere selv er usikre på hva som skjer. Får vi PS3'er før jul? Får vi 60GB PS3'er i det hele tatt? Ingen har egentlig fått beskjed. De har korrigert teksten på siden der de solgte 60gb versjonen og lagt ut en post her men ingen har fått epost. Hva med de som ikke er innom denne siden eller sjekker elprice siden jevnlig, de vet absolutt ingen ting. Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen. Latterlig. Rotteklo kalte dem for rasser tidligere. Jeg skal ikke bruke så sterke ord selv om jeg er fristet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Spørr igjen eg. Ps3 fra USA,kan eg plugge den rett i veggen..eller må eg ha en spec strømkabel? Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Spørr igjen eg. Ps3 fra USA,kan eg plugge den rett i veggen..eller må eg ha en spec strømkabel? Nei, det er bare å finne hvilken som helst strømkabel. Feks pc strømkabelen din. Det beste med å ha ps3 fra usa er at man kan kjøpe fritt blu-ray filmer mye billigere og før ;D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men ps2 spill fra norge funker ikke på ps3 maskin fra usa? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det mulig å få tak i den selv om jeg ikke har bestilt den....har jo skrevet meg på mail om når den kommer inn igjen? bump Endret 29. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men ps2 spill fra norge funker ikke på ps3 maskin fra usa? nei, de bestiller du billig fra usa win-win. Lenke til kommentar
messo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen har egentlig fått beskjed [...] Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Hva med de som ikke henger på forumet, eller elprice.no? Hvorfor har ikke de fått en mail om produktstatus osv? Det er bra at elprice tar seg tid til å svare kunder på forum, men det er enda viktigere at de holder alle som har bestilt, oppdatert! Jeg hadde ihvertfall blitt dritnervøs om jeg ikke hadde hengt på dette forumet, og fått litt tilbakemelding. Tror de kan spare mye ressurser på å informere tydelig og godt, så de slipper å få et rush av forvirrede kunder som tar kontakt med support for å få vite hva som skjer. De kan spare både penger og kredibilitet. Og det siste er ekstra viktig, for det vil igjen føre til enda mer penger i lengden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men ps2 spill fra norge funker ikke på ps3 maskin fra usa? nei, de bestiller du billig fra usa win-win. Jaja..har ikke planer om å kvitte meg med PS2'en min uansett ;D Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er billig skal jeg si deg! Jeg jobber på expert der selger vi 60gb med 2 kontrolelr og 2spill for 5400..- Lenke til kommentar
fug Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vi på Spaceworld fikk bakoversveis når en kunde luftet dette tilbudet for oss. Vi trodde vi hadde skutt gullfuglen med vår kampanje på 40gb til 3499,- men så feil kan man ta! All honnør til Elprice som må tape noe vanvittig med penger på dette. Men nå er det jo som sagt bestemt at 60GB skal slutte å produseres. Samtidig er det jo nå billigere å kjøpe både en 40GBer og en Ps2, enn å kjøpe en 60GB, for de som tenker på bakoverkompatibilitet. Fint ord. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det mulig å få tak i den selv om jeg ikke har bestilt den....har jo skrevet meg på mail om når den kommer inn igjen? bump bump Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 elprice_no: Hadde vært bra om du kom med litt oppklarende fakta. Så lenge deres kunder her på forumet ikke får noe tilbakemelding, så antar vi at dere selv er usikre på hva som skjer. Får vi PS3'er før jul? Får vi 60GB PS3'er i det hele tatt? Ingen har egentlig fått beskjed. De har korrigert teksten på siden der de solgte 60gb versjonen og lagt ut en post her men ingen har fått epost. Hva med de som ikke er innom denne siden eller sjekker elprice siden jevnlig, de vet absolutt ingen ting. Elprice kunne minimum ha sendt ut en epost der de informerer om forsinkelsen. Latterlig. Rotteklo kalte dem for rasser tidligere. Jeg skal ikke bruke så sterke ord selv om jeg er fristet. Helt Enig, de burde i det minste sende ut en epost til alle berørte. Er jo sikkert noen som ikke har fått dette med seg! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Vi på Spaceworld fikk bakoversveis når en kunde luftet dette tilbudet for oss. Vi trodde vi hadde skutt gullfuglen med vår kampanje på 40gb til 3499,- men så feil kan man ta! All honnør til Elprice som må tape noe vanvittig med penger på dette. Men nå er det jo som sagt bestemt at 60GB skal slutte å produseres. Samtidig er det jo nå billigere å kjøpe både en 40GBer og en Ps2, enn å kjøpe en 60GB, for de som tenker på bakoverkompatibilitet. Fint ord.De to kontrollerne/spillene, minnekortleser, to ekstra usb og 20gb mer lagrinplass er verdt 1000 kr imo. I tilleg får man i motsetning til å ha 40gb ps3+ps2 alt i en boks, trådløse kontrollere, og bedre bildekvalitet pga hdmi. Har man ikke dette fra før vil man også mest sannsynlig kjøpe en ekstra ps2-kontroll og minnekort. I tillegg vil mest sannsynlig alle som kjøper 40gb kjøpe en ekstra kontroll og et spill, og da blir prisen omtrent den samme. edit: Er det mulig å få tak i den selv om jeg ikke har bestilt den....har jo skrevet meg på mail om når den kommer inn igjen? bump bump Tviler jeg på. Er i hvert fall ikke mulig å få fra det første partiet, og mtp. at denne er ute av produksjon tviler jeg på at de får inn flere. Mtp. hvor sent dette partiet kommer vil det i så fall ta veldig lang tid før disse blir tilgjengelige. Endret 29. november 2007 av Innos Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vi på Spaceworld fikk bakoversveis når en kunde luftet dette tilbudet for oss. Vi trodde vi hadde skutt gullfuglen med vår kampanje på 40gb til 3499,- men så feil kan man ta! All honnør til Elprice som må tape noe vanvittig med penger på dette. Men nå er det jo som sagt bestemt at 60GB skal slutte å produseres. Samtidig er det jo nå billigere å kjøpe både en 40GBer og en Ps2, enn å kjøpe en 60GB, for de som tenker på bakoverkompatibilitet. Fint ord. Men dere fikk vel ihvertfall levert til avtalt tid til kundene? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 er bare å hente ps3en i butikken hos spaceworld. så de trenger ikke levere noe så sant folk ikke bestiller på nett. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det noen som har fåt 40gb fra elprice? Jeg venter på at de skal sende en mail til meg om at maskinen er sent. De sa de skulle sende 40gb idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå