balder Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 [Oppdatering 60GB] Jeg må bare beklage, men vi har fått en meget uheldig forsinkelse på 60GB maskinen som tidligere var lovet denne uken. Jeg har ikke fått en 100% avklaring på selve årsaken er, men den er forsinket. Den endelige dato til vårt lager er 11.12.07 Dette betyr også at vi med ganske stor sikkerhet ikke får flere 60GB en det første partiet før jul, men vi jobber uansett med å få tak i fler 60GB for levering i Januar. MVH elprice.no Hei! Det hadde vore kjekt å få veta kva som er grunnen til denne utsettelsen. Vil me nokon gong få desse 60 GB pakkene? Dette skulle vere ein julepresang så eg begynner å bli litt små nervøs at eg ikkje får den til jul. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Til dere som vurderer 60GB vs 40GB, så er den soleklare fordelen til 40GB at den støyer vesentlig mindre. 40GB har så godt som ingen eller svært lite viftestøy, mens det fra 60GB blåser ganske så friskt når den først har varmet seg opp. hvor har du dette fra? Det lurer jeg også på. En venn av meg har akkurat skiftet fra en 40gb til en 60 og han har ikke merket noe støyforskjell. (etter en måneds bruk) Jeg er i ferd med å avbestille min 60gb hos elprice. Jeg fikk ordrebekreftelsen fra dem den 16.11 og nå viser det seg at de håper å kunne få den inn på lager den 11.12. Altså nesten en måned etterpå. Dette er alt for dårlig. Med mindre jeg får en forklaring på denne forsinkelsen og sterke forsikringer om at den faktisk blir sendt til meg den 11 så får jeg finne andre å handle med. I verste fall får jeg leve med en 40gb. Jeg gidder ikke vente på en PS3 som kanskje ikke kommer eller kommer en gang i 2008. Jeg skulle likt å vite hva som gjør at det drøyer slik. Sony produserer ikke 60gb maskiner mer så de måtte jo finnes på et lager et eller annet sted når elprice annonserte dem. Hva skjedde med dem? Skuffende. Skuffende, skuffende, skuffende. Hayward: Tror du kommer til å angre noe sykt hvis du avbestiller og 60 gigen kommer en under en uke etter du har fått 40 gigen din! Du har jo ikke hatt ps3 den første delen av livet, så hva er så syykt kjipt med å vente to uker ekstra? Jeg å syns det er sykt irriterende at de først sier uke 48, også blir det ikke før uke 50! Jeg å var innom tanken på å bytte te 40gig, men la fra meg den ganske fort! For jeg vet jeg hadde angra! Det tror jeg faktisk de fleste hadde gjort! Ikke ment som noe personlig angrep detta altså! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, har jeg hørt... Og hvis man ikke tenker så sykt mye på det så går tia fortere å! Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hayward: Tror du kommer til å angre noe sykt hvis du avbestiller og 60 gigen kommer en under en uke etter du har fått 40 gigen din! Du har jo ikke hatt ps3 den første delen av livet, så hva er så syykt kjipt med å vente to uker ekstra? Jeg å syns det er sykt irriterende at de først sier uke 48, også blir det ikke før uke 50! Jeg å var innom tanken på å bytte te 40gig, men la fra meg den ganske fort! For jeg vet jeg hadde angra! Det tror jeg faktisk de fleste hadde gjort! Ikke ment som noe personlig angrep detta altså! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, har jeg hørt... Og hvis man ikke tenker så sykt mye på det så går tia fortere å! For sent. Jeg har vært på Spaceworld og fått en 40gb. Jeg har sendt epost til elprice, (flere som jobber der) de svarer ikke. Jeg har ringt og fyren som svarer vet mindre enn meg om når de får inn 60gb. Salgs/markeds og produktsjefen deres er på ferie til den 13 desember. Jeg tror rett og slett ikke på at de får den inn før jul. Elprice har skuffet meg stort og jeg kommer aldri til å kjøpe noe mer derfra. Latterlig at de ikke kan gi et mer utfyllende svar en gang. Erfaring: håpløst å handle der. Upålitelig og lite servicevennlig. Hvis det skulle vise seg at de likevel får den inn så har jeg i så fall gjort en annen kunde glad. En som i utgangspunktet ikke skulle få men som likevel får PS3. Vinn-vinn situasjon altså. En annen ting som er merkelig: en venn av meg bestilte noen timer etter meg. Like etter at de gikk tom. Jeg vet at det er flere som har avbestilt men han har ikke fått beskjed om at han får likevel. Er ikke det litt rart? Lenke til kommentar
balder Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hayward: Tror du kommer til å angre noe sykt hvis du avbestiller og 60 gigen kommer en under en uke etter du har fått 40 gigen din! Du har jo ikke hatt ps3 den første delen av livet, så hva er så syykt kjipt med å vente to uker ekstra? Jeg å syns det er sykt irriterende at de først sier uke 48, også blir det ikke før uke 50! Jeg å var innom tanken på å bytte te 40gig, men la fra meg den ganske fort! For jeg vet jeg hadde angra! Det tror jeg faktisk de fleste hadde gjort! Ikke ment som noe personlig angrep detta altså! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, har jeg hørt... Og hvis man ikke tenker så sykt mye på det så går tia fortere å! For sent. Jeg har vært på Spaceworld og fått en 40gb. Jeg har sendt epost til elprice, (flere som jobber der) de svarer ikke. Jeg har ringt og fyren som svarer vet mindre enn meg om når de får inn 60gb. Salgs/markeds og produktsjefen deres er på ferie til den 13 desember. Jeg tror rett og slett ikke på at de får den inn før jul. Elprice har skuffet meg stort og jeg kommer aldri til å kjøpe noe mer derfra. Latterlig at de ikke kan gi et mer utfyllende svar en gang. Erfaring: håpløst å handle der. Upålitelig og lite servicevennlig. Hvis det skulle vise seg at de likevel får den inn så har jeg i så fall gjort en annen kunde glad. En som i utgangspunktet ikke skulle få men som likevel får PS3. Vinn-vinn situasjon altså. En annen ting som er merkelig: en venn av meg bestilte noen timer etter meg. Like etter at de gikk tom. Jeg vet at det er flere som har avbestilt men han har ikke fått beskjed om at han får likevel. Er ikke det litt rart? Eg har også kjøpt ein 40 GB, men eg kommer til å selge den når eg får 60 GB pakken. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet om en vanlig butikk (ikke nettbutikk) som selger 60 gb versonen til 4000 og hvor jeg isåfall kan kan få tak i en annonse? Får igjen 1000 kr fra elkjøp hvis jeg finner det og det hadde jo hvert greit! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ingen vanlig butikk som selger det så billig Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 var det ikke et sted man solgte Resistance og Motorstorm + 1 kontroller for 500,- ? Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Til Elprice! Er det frekt av meg å spørre hvorfor maskinene er 2 uker forsinket, da dere i utgangspunktet hadde 2 uker leveringstid i første omgang? Og er 11.12.07 BEKREFTET dato til dere, eller er det kun stipulert ? Er styggt redd for at mange her inne risikerer å få en PS3 etter jul! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Virker nesten som om de har gamblet litt i forhold til å skaffe et billig parti. Hadde de allerede fått tak i partiet før de annonserte? Jeg tar gjerne starter-kit med 40GB'en i stedet. sukk! Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Virker nesten som om de har gamblet litt i forhold til å skaffe et billig parti. Hadde de allerede fått tak i partiet før de annonserte? Jeg tar gjerne starter-kit med 40GB'en i stedet. sukk! Det er det jeg er litt redd for også... Som en sa lenger oppe, håper bare ikke elprice har solgt skinnet før den berømte bjørnen er skutt! Lenke til kommentar
M-S-O Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hadde vært greit om Elprice bekreftet at de 100% sikkert faktisk får inn til oss som bestilte tidlig den 11. Klarer alltids å vente til da, men begynner det å bli uti 2008 er det vel drøyt i forhold til at de egentlig skulle komme denne uka. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 du må bare skifte strømkabel, koster vel ca 50 kroner for en norsk kabel. er det en sånn stasjonær pc kabel eg trenger da? Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Til Elprice! Er det frekt av meg å spørre hvorfor maskinene er 2 uker forsinket, da dere i utgangspunktet hadde 2 uker leveringstid i første omgang? Og er 11.12.07 BEKREFTET dato til dere, eller er det kun stipulert ? Er styggt redd for at mange her inne risikerer å få en PS3 etter jul! Mandag i denne uken fortalte de meg at de hadde akkurat fått bekreftet levering på torsdag i denne uken. Yeah right... Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 var det ikke et sted man solgte Resistance og Motorstorm + 1 kontroller for 500,- ? jo på elkjøp, men det er borte fra hjemmesiden. Lenke til kommentar
balder Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 No har Elprice juster opp prisen på 60 GB'en til 4490,-, men fortsatt utsolgt. Kvifor gir dei ikkje nokon god forklaring på kva som skjer? Dei burde også gi ein kompensasjon for denne vente tiden. Feks eit spill ekstra eller gitt ein HDMI kabel med i pakken Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Til Elprice! Er det frekt av meg å spørre hvorfor maskinene er 2 uker forsinket, da dere i utgangspunktet hadde 2 uker leveringstid i første omgang? Og er 11.12.07 BEKREFTET dato til dere, eller er det kun stipulert ? Er styggt redd for at mange her inne risikerer å få en PS3 etter jul! Mandag i denne uken fortalte de meg at de hadde akkurat fått bekreftet levering på torsdag i denne uken. Yeah right... Jeg fikk til samme beskjed på tirsdag, har traileren kjørt av veien eller noe ? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 No har Elprice juster opp prisen på 60 GB'en til 4490,-, men fortsatt utsolgt. Må si det ble fort slutt på denne priskrigen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Elprice får ikke inn 60'er før jul. Sorry gutta Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er dette noe du vet, eller er det bare magefølelsen din? Kilde? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dama mi ringte der idag for å høre,VISS de fikk inn om en kunne bestille en nå,men fikk til svar at de fikk ikke in 60'er mer.Eg regner med han mente at de ikke fikk inn før jul.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå