Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mtp. at dette er en spillkonsoll og ikke en pc tror jeg ikke dette et problem for veldig mange. I spill og filmer så er det nok så mye støy så og si hele tiden at man ikke legger merke til det. Tror nok også at dette øker levetiden betraktelig, da denne generasjonens spillkonsoller blir svært, svært varme.

Lenke til kommentar
Til dere som vurderer 60GB vs 40GB, så er den soleklare fordelen til 40GB at den støyer vesentlig mindre. 40GB har så godt som ingen eller svært lite viftestøy, mens det fra 60GB blåser ganske så friskt når den først har varmet seg opp.

hvor har du dette fra?

 

Det lurer jeg også på. En venn av meg har akkurat skiftet fra en 40gb til en 60 og han har ikke merket noe støyforskjell. (etter en måneds bruk)

 

Jeg er i ferd med å avbestille min 60gb hos elprice. Jeg fikk ordrebekreftelsen fra dem den 16.11 og nå viser det seg at de håper å kunne få den inn på lager den 11.12. Altså nesten en måned etterpå. Dette er alt for dårlig. Med mindre jeg får en forklaring på denne forsinkelsen og sterke forsikringer om at den faktisk blir sendt til meg den 11 så får jeg finne andre å handle med. I verste fall får jeg leve med en 40gb. Jeg gidder ikke vente på en PS3 som kanskje ikke kommer eller kommer en gang i 2008.

 

Jeg skulle likt å vite hva som gjør at det drøyer slik. Sony produserer ikke 60gb maskiner mer så de måtte jo finnes på et lager et eller annet sted når elprice annonserte dem. Hva skjedde med dem?

 

Skuffende. Skuffende, skuffende, skuffende.

Lenke til kommentar
Så var det dette med å selge skinnet før bjørnen er skutt, da...

 

Utrolig PR-stunt med dette tilbudet, så er det knapt mulig å levere?

 

Dette var meget skuffende. Håper virkelig at elprice.no kommer med et lite plaster på såret for oss som har ventet at denne skulle bli sendt denne uken, selvom de har uttalt at de selger denne med tap, så er det oss forbrukere som dette går utover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...