bjorsk Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Til Elprice: Vil alle som bestilte pakketilbudet med 60gb motta en konsoll før jul da? Eller har dere mottatt flere forhåndsbestillinger enn dere kan klare å levere? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) nei det er det nok ikke Faen, men jeg syntes jeg leste at vi måtte vente lenge før vi fikk ps3 vår fra Elprice? Er dette sant? Edit: Eller er det bare 60GB det er snakk om ? Endret 28. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Til rotteklo! Hadde du bestilt når prisen var 2990,- hadde du fått en maskin til 2990,- Hadde du ikke hengt oss ut som rasser i forum skulle du også fått en maskin til 2990,- av meg dersom du hadde sendt oss en mail eller PM til meg og forklart problemet på en ordentlig måte. Frakten er forøvrig gratis. haha, veldig bra kundeservice av Elprice. Bare beviser det jeg har sagt og tenkt om de hele tiden: Gjeng med skurker som ikke leverer det de sier eller lover. Tror nok at folk ender med at de ikke får noen konsoll fra Elprice Endret 28. november 2007 av Solstice Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Til rotteklo! Hadde du bestilt når prisen var 2990,- hadde du fått en maskin til 2990,- Hadde du ikke hengt oss ut som rasser i forum skulle du også fått en maskin til 2990,- av meg dersom du hadde sendt oss en mail eller PM til meg og forklart problemet på en ordentlig måte. Frakten er forøvrig gratis. haha, veldig bra kundeservice av Elprice. Bare beviser det jeg har sagt og tenkt om de hele tiden: Gjeng med skurker som ikke leverer det de sier eller lover. Tror nok at folk ender med at de ikke får noen konsoll fra Elprice Hva er galt med dette? Man kunne selvsagt belønnet ungen for sin drittkasting, men hvorfor det? Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eg fekk 40 GB i dag så eg tenkte å ikkje oppne den, men å vente til 60 GB. Ser ut for meg at eg kan oppne den. Eg har jo 30 dager returrett. Slik at eg kan korte ned ventetiden til 60 GB kommer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eg fekk 40 GB i dag så eg tenkte å ikkje oppne den, men å vente til 60 GB. Ser ut for meg at eg kan oppne den. Eg har jo 30 dager returrett. Slik at eg kan korte ned ventetiden til 60 GB kommer. Hvor bestilte du fra ? Var det Elprice? Og vist det var Elprice når bestilte du ? Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eg fekk 40 GB i dag så eg tenkte å ikkje oppne den, men å vente til 60 GB. Ser ut for meg at eg kan oppne den. Eg har jo 30 dager returrett. Slik at eg kan korte ned ventetiden til 60 GB kommer. Hvor bestilte du fra ? Var det Elprice? Og vist det var Elprice når bestilte du ? Eg bestilte 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere da det var tilbud på den. Så kom Elkjøp med sitt tilbud og da slo eg like godt til på dette også. Det er den fra Elkjøp som kom i dag Så eg får kose med med 40 GB til eg får 60 GB'en for det er den eg helst ville ha. Kan jo godt hende at eg blir fornøyd med 40 GB'en også. Trur det ikkje blir noko problemer å kvitte seg med ein av maskinene når den tiden kommer Lenke til kommentar
butters Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 [Oppdatering 60GB] Jeg må bare beklage, men vi har fått en meget uheldig forsinkelse på 60GB maskinen som tidligere var lovet denne uken. Jeg har ikke fått en 100% avklaring på selve årsaken er, men den er forsinket. Den endelige dato til vårt lager er 11.12.07 Dette betyr også at vi med ganske stor sikkerhet ikke får flere 60GB en det første partiet før jul, men vi jobber uansett med å få tak i fler 60GB for levering i Januar. MVH elprice.no Vil vi som har bestilt få noen form for kompensasjon for dette? Må tross alt vente 2 uker mer enn det vi først ble lovet... Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Den 11 er på en tirsdag. Posten bruker minst en uke på å få sendt pakken hit. Sikkert mer når pakkepost mellom privatpersoner skal prioriteres. Da har jeg i beste fall konsollen her den 18. Hvilket gir meg 3 dager å gå på hvis jeg skal få den før jul. (21 er på en fredag.) Jeg har abolutt ingen tro på at elprice klarer å levere min 60gb før jul og da kan det være det samme. Jeg SKAL ha en PS3 før jul. Jeg har ikke særlig lyst på en 40gb men det ser ut som jeg må bite i det sure eplet. Lag til: Noe så sinnsykt skuffende. Endret 28. november 2007 av Hayward Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det var da voldsomt til utålmodighet. :!: Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Til Elprice: Vil alle som bestilte pakketilbudet med 60gb motta en konsoll før jul da? Eller har dere mottatt flere forhåndsbestillinger enn dere kan klare å levere? På forhånd takk for svar. Det er vel det store spørsmålet nå Noen kommentar fra elprice? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det står nå på nettsia at de sender ut umiddelbart den 11.12, hvis de får sendt ut på tirsdagen så burde vi vel få den før helga! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Betyr dette at det er ingen av det som har bestillt 60GB-versjonen hos elprice som får levert før den 11? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Betyr dette at det er ingen av det som har bestillt 60GB-versjonen hos elprice som får levert før den 11? Den kommer på lager 11.......... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis den blir sendt den 11, så skal den komme fram til jul (hvis de bruker posten da ihvertfall) http://www.posten.no/Portal/Privat/Sending...Julen2007.htm#1 Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis den blir sendt den 11, så skal den komme fram til jul (hvis de bruker posten da ihvertfall)http://www.posten.no/Portal/Privat/Sending...Julen2007.htm#1 HVIS den blir sendt den 11 så! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vel, det holder at den blir send den 14, for stedene som er "lengst unna" Ellers i landet holder det at den blir sendt den 16 Står det ihvertfall på posten sine sider Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Betyr dette at det er ingen av det som har bestillt 60GB-versjonen hos elprice som får levert før den 11? Den kommer på lager 11.......... Ja, det jeg lurte på var om dette gjalt for alle som har bestillt 60 gig, selv fra når de først annonserte tilbudet? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Betyr dette at det er ingen av det som har bestillt 60GB-versjonen hos elprice som får levert før den 11? Den kommer på lager 11.......... Ja, det jeg lurte på var om dette gjalt for alle som har bestillt 60 gig, selv fra når de først annonserte tilbudet? ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 er 60'en bakoverkomp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå