Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice Say again? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice Say again? Han snakker om reklamen fra quoten, som er en Euronics og ikke en Elprice reklame. Forresten er det den verste reklamen noensinne, og jeg har sjelden hatt så lyst til å denge noen, som han fyren på de reklamene med stavanger dialekten. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice Say again? Han snakker om reklamen fra quoten, som er en Euronics og ikke en Elprice reklame. Forresten er det den verste reklamen noensinne, og jeg har sjelden hatt så lyst til å denge noen, som han fyren på de reklamene med stavanger dialekten. Åh aha. Sorry, da tok jeg nok feil ja. Uforbeholden unnskyldning til Elprice for å i det hele tatt å ha sammnelignet deres virksomhet med det svineriet av reklame. Og goggys, heeelt enig! :!: Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men er det noen vits og legge inn bestilling på 60gb versjonen nå? Eller er det toget gått for lengst...? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det går ikke an, siden det ikke er noen "kjøp"-knapp der. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg sendte dem (elprice) nettopp mail nå at jeg hever kjøpet på 60gb. Jeg går heller for Elkjøp sitt tilbud til 2995,- for 40gb. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 beste side ever! Den var unødvendig -_- Jeg sendte dem (elprice) nettopp mail nå at jeg hever kjøpet på 60gb. Jeg går heller for Elkjøp sitt tilbud til 2995,- for 40gb. Yezz enda større sjanse for at jeg for meg en nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Elprice fighter jo værre enn konsollkrigen, dem angriper med 2995,- For 4oGB dem også, dette liker vi Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er bra med litt kriging innad i markedet Selv om 40 gb'n er blitt såpass billig går jeg uansett for 60 gb'n da den har ps2 støtte, samt 2 spill som jeg har hatt lyst på LENGE Lenke til kommentar
Ovatius Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Alright! Fikk også en mail her om dagen som sa de hadde noen 60Gb fra første parti til overs og fikk bekreftelse i dag på at den var bestilt. Lykke! Nå er jo 40GB-tilbudet også meeeget bra så jeg hadde ikke grått uten 60GB.. men det er kjekt tilbud det med. Fint at de også sponser frakten.. en pakke som ville kostet meg 5100 med frakt fra siba, til 3999 =) Herlig. Strengt tatt hadde de ikke trengt å senke prisen så veldig mye som de har gjort. Holder jo å være noen hakk billigere enn konkurrenten for å selge. Endret 22. november 2007 av Ovatius Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Strengt tatt hadde de ikke trengt å senke prisen så veldig mye som de har gjort. Holder jo å være noen hakk billigere enn konkurrenten for å selge. De har fått utrolig mange til å kjøpe maskinene, da. Både der og på elkjøp. Denne PS3-massen skal ha spill og ekstrautstyr, som neppe selges med tap... Håper PS3-salget (på verdensbasis) får opp farten på PS3-fokusert spillutvikling! Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Håper PS3-salget (på verdensbasis) får opp farten på PS3-fokusert spillutvikling! Enig. Jeg venter f.eks spent på nettverksspill med GTA til PS3 som forhåpentligvis kommer i mars. Det skal bli en fornøyelse å denge naboen med balltre i min egen stue og være like gode venner etterpå. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette er spennende tider for PS3... tror salget har fått en kraftig oppsving i det siste, spesielt i Norge hvor blant annet VG har hatt en sak på nett om priskrigen mellom Elkjøp og Elprice. Kudos til Elprice! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 litt offtopic... men hvor mye kostet ps3 og hvilken versjon var det på elkjøp sin elektromesse for noen måneder siden? var et veldig bra tilbud Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 De solgte 60 gigabyte med 2 spill og ekstra kontroller til 2995,- Lenke til kommentar
kesse Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har bestilt meg denne utgaven fra Elprice men jeg har et spm angående online spilling. Er det slik at all spilling online er gratis? Som feks Cod4? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Så eneste mulighet for en bakoverkompatibel PS3 nå er bruktmarked? Får vell ikke tak i 60GB versjonen lengere? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Så eneste mulighet for en bakoverkompatibel PS3 nå er bruktmarked?Får vell ikke tak i 60GB versjonen lengere? Overbevis en 60gb-eier om at din er stillere, og bytt likt Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 No har Elkjøp og andre nett butikker senket prisene til under 3000 kr for 40 GB versjonen, + Når du bestiller får du gratis frakt... PS3 på elkjøp Lenke til kommentar
storkers Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 lurer nu mest på om jeg får ps3.... bestilte søndag å fikk ordre bekreftelse å greier,men bli jo litt usikker etter å ha lest alt det hær.. hva tror dere? hvis elprice ikke klarer levere vill de i allefall ha hørt fra meg får siste gang,jeg vill jo si at det er direkte useriøst og selge en vare de ikke kan levere--venter i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå