Eplekaka88 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nytt anlegg til 1000-2000 lappen? Ikkje store tinga... Helst vegganlegg... (sann du kan feste på veggen:P) Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vel, du har Philips MCD288 som du kan få tak i i vanlige elektronikkforetninger som Elkjøp, Expert osv.. Kan henges på veggen og er relativt flat, men det følger med subwoofer, så du må rydde til litt plass på gulvet. De fleste høyttalere kan henges på veggen, men personlig syntes jeg det er stygt med firkanta bokser hengende ut fra veggene, så jeg klarer ikke anbefale noe, sidendet ikke ser pent ut for meg Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Spurte vell litt feil... Sann 2 smaa hogtalere som kan henges opp paa veggen og putte en 3,5 mm plugg inn i dataen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Håper du er klar over at hvis du bare har to knøttsmå høyttalere på veggen blir det som å høre på to mobiltelefoner spille ... Sikker på at det er det du vil se film til? Skal du bare ha høyttalere, og et lite snev av bass, så må du opp på hvertfall 4" elementer, og siden du skal ha aktive høyttalere i tillegg kan det bli vanskelig. Slik jeg ser det, så er nok det beste du får for den prisen du har råd til Bose Companion 2 høyttalere. De vil spille under middels bra, men fortsatt bedre enn de andre alternaltivene du har. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noe sånt du tenker på kansje: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327538 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Noe sånt du tenker på kansje: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327538 Nokke i den duren Takker for hjelpa:) MVH Eplekaka Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er veldig sikker på at Altec Lansing FX5051 og Creative ProGamer G500 er to mye bedre anlegg. Derfor koster de også litt mer, men 5.1 anlegg til godt under tusenlappen er ikke å anbefale. Eventuellt så har du såkalte hjemmekinopakker, som inkluderer DVD-spiller med integrert forsterker. Fordelen er jo selvfølgelig at du får DVD\CD-spiller med på kjøpet, ulempen er at den enheten driver anlegget, og du klarer deg ikke uten den med mindre du har en annen forsterker. Personlig mener jeg at fordelen overgår ulempen, for på rene anlegg må du jo skru på anlegget. Eneste er at du her må skru på en fysik annerledes dings ... Men uansett, to forslag: Panasonic SC-PT150 og Sony DAV-DZ100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå