Gå til innhold

Nytt billig anlegg til pc. Musikk, film og lyd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du har Philips MCD288 som du kan få tak i i vanlige elektronikkforetninger som Elkjøp, Expert osv..

Kan henges på veggen og er relativt flat, men det følger med subwoofer, så du må rydde til litt plass på gulvet.

De fleste høyttalere kan henges på veggen, men personlig syntes jeg det er stygt med firkanta bokser hengende ut fra veggene, så jeg klarer ikke anbefale noe, sidendet ikke ser pent ut for meg :p

Lenke til kommentar

Håper du er klar over at hvis du bare har to knøttsmå høyttalere på veggen blir det som å høre på to mobiltelefoner spille ...

Sikker på at det er det du vil se film til?

Skal du bare ha høyttalere, og et lite snev av bass, så må du opp på hvertfall 4" elementer, og siden du skal ha aktive høyttalere i tillegg kan det bli vanskelig.

Slik jeg ser det, så er nok det beste du får for den prisen du har råd til Bose Companion 2 høyttalere.

De vil spille under middels bra, men fortsatt bedre enn de andre alternaltivene du har.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig sikker på at Altec Lansing FX5051 og Creative ProGamer G500 er to mye bedre anlegg. Derfor koster de også litt mer, men 5.1 anlegg til godt under tusenlappen er ikke å anbefale.

Eventuellt så har du såkalte hjemmekinopakker, som inkluderer DVD-spiller med integrert forsterker.

Fordelen er jo selvfølgelig at du får DVD\CD-spiller med på kjøpet, ulempen er at den enheten driver anlegget, og du klarer deg ikke uten den med mindre du har en annen forsterker.

Personlig mener jeg at fordelen overgår ulempen, for på rene anlegg må du jo skru på anlegget. Eneste er at du her må skru på en fysik annerledes dings ...

Men uansett, to forslag:

Panasonic SC-PT150 og Sony DAV-DZ100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...