peids Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei Har ett spørsmål. (Mulig feilplassert) Vil gjerne teste skjermkort og HW i 3Dmark 06. Men da jeg skal installere det, får jeg beskjed om at jeg må installere DX9. Dette er vel ikke så sunt i Vista 64bit... Så får mao ikke startet 3Dmark 06.. og ei heller testet mine ting =) Noen som har en løsning? Prøvd å søke her, og på Futuremark, men finner ingen løsning :\ (Har installert den nyeste 3dmark patchen også...) Hilfe! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det skal ikke være noe problem mtp 64bit å installere DX9, 3DMark trenger den for å kjøre testene. Så det er bare å installere alt 3DMark ønsker å installere. Har du DX10 installert fra før så blir ikke den slettet fordi om du installerer DX9 under 3DMark installeringen. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gjør ingenting om du legger inn DX9 i Vista nei. cheeba: Du har PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå