britty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 kan jeg vaske lyserosa, en hvit og lysebrun genser, lyse grønne sokker, beige bukse og lyseblå genser sammen?? har hørt at i alle fall blått og rødt/rosa aldri skal vaskes sammen?huuuum Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ultimate answer: Give it to your mom! Hei. Prøv og ring OmoColor, jeg fant ikke nummeret demmes. Så her har du Blenda: 80033444 Men det er forbrukerservice, kanskje de vet nummeret til OmoColor sin hjelpelinje jeg tror de har mest vett på lyse farger. Men ellers så kan du ta og ringe opplysningen og spørre der. Vis du er heldig så får du en litt eldre dame på tråden og dermed så kan du spørre henne. Edit: HomoColor ble endret til det mer korrekte OmoColor. Endret 15. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hvis ingen av klærne er nye, så går det nok bra. Jeg er langt i fra noe husmor, men det har alltid gått bra når jeg har prøvd Edit: Jeg overså det hvite.. Ikke vask det sammen med det andre! Endret 16. november 2007 av Mirann Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde vært litt skeptisk til det hvite inni der. De lyse fargene burde gå greit sammen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg vasker alle fargene sammen, så nå har jeg bare sånne skittne stygge farger på klærne, men jeg slipper hvetfall masse arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå