Panerai Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg så litt rundt på forumet og fant ingen tråd som omhandler det jeg lurer på. Hva er den beste filmen du har sett, da tenker jeg på filmen, lyd, bilde og evt. ekstramateriale. Jeg synes at Disney-pixar filmene har veldig bra bilde, og ofte bra lyd. Og generlt gode filmer. Men finnes det noen andre? Endret 16. november 2007 av Panerai Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Mener du beste DVD-utgivelse? Beste film-tråd har vi fra før. Endret 15. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Mener du beste DVD-utgivelse? Beste film-tråd har vi fra før. Mente vel egentlig DVD-utgivelse Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Som sagt finnes det alt en beste-film-tråd her. Ellers finner man en rekke store tråder om mye forskjellig filmrelatert her. Siden tråden er så diffust formulert, samt ikke har spesielt god emnetittel, så velger jeg å stenge den. Reaksjoner på moderering gjøres via PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg