MrL Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei, lurte på om det er mulig i f.eks Utorrent å få en torrent til å starte av seg selv etter en annen er ferdig? Sånn at man kun laster ned en fil om gangen.. Endret 15. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg mener det bare skal være å sette antall aktive torrents til 1, så vil µTorrent laste de ned sekvensielt. Det samme gjelder torrent du seeder, og du kan sette at µTorrent automatisk avslutter seeding når du har lastet opp like mye som du har lastet ned. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg mener det bare skal være å sette antall aktive torrents til 1, så vil µTorrent laste de ned sekvensielt. Det samme gjelder torrent du seeder, og du kan sette at µTorrent automatisk avslutter seeding når du har lastet opp like mye som du har lastet ned. Funker ikke hos meg, laster forsatt ned begge samtidtig når jeg gjør dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå