Babelfisken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Mange savner de positve tilbakmeldingene så her kommer en. Jeg er selv blandt de som synes rask levering er normalen og ikke fortjener annet enn stempelet normalt. Det er ingen ting å rope opp for at en vare plukkes samme dag og er i postkassen 2 dager etter, heller ikke at varen virker. Derimot synes jeg det er på sin plass når det er spesielle omstendigheter, og det er det her. Etter tirsdag/onsdags kjempesalg sender jeg en takk til Netshops medarbeidere fordi de må ha jobbet som svin får å få ut varene de hadde bestillinger på. Jeg bestillte i timene rundt midnatt og de to bestillingene der varer var på lager ble plukket og shippet i går formiddag og ankommer i dag. Derfor, igjen, takk for enorm innsats. Endret 15. november 2007 av Babelfisken Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Henger meg på denne, bestillte varer rundt midnatt på tirsdag, onsdag kl. 12 så var de sendt. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er ikkje bare imponerende fra NetShop sin side, som skjelden selv er årsak i at ting tar tid, men viss posten var innvolvert i det heile så er det imponerende! Dog det skal seies at siste pakke fra nesthop brukte bare 3 dager fra pakking til postkasse i Bergen. Kanskje de innser at butikkene begynner å tilby billigere frakt med Tollpost så må de skjerpe seg litt? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kunne ikke sagt det bedre selv, stor takk til netshop! Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den kundeservicen jeg har fått av Netshop er det verste jeg noen gang har opplevd Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den kundeservicen jeg har fått av Netshop er det verste jeg noen gang har opplevd Fint å kommentere litt nærmere på hva saken din gjalt da, evt om det er en lengre historie bake det så lag en ny tråd. Selv har jeg opplevd bare positive ting med Netshop, stamkunde der stort sett. Jeg bestillte rett etter midnatt natt til onsdag, varene er sendt idag noe som jeg synes er meget rask med tanke på den mengde med ordrer de har fått inn disse dagene. Antar at de har jobbet som en maurtue på speed. hehe Lenke til kommentar
asimov Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 de har bare sluttet å svare på mailene mine virker det som bestilte et par ting under timesalget og skulle legge på litt ting på onsdag. enda ikke fått noe svar og purret flere ganger. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 de har bare sluttet å svare på mailene mine virker det som bestilte et par ting under timesalget og skulle legge på litt ting på onsdag. enda ikke fått noe svar og purret flere ganger. Har du sjekket ordren din og sett om de varene allerede er lagt til? Evt send en ny mail eller ring dem. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Feilbestilte en IDE harddisk til en bærbar, så fikk jeg godkjent retur. Men først så fikk jeg en ny en før sending av den andre. Den nye hardisken viste seg å være feilplukket av netshop, så fikk enda en IDE. Sendte mail å fikk godkjent, sendte harddiskene fredag, i dag fikk jeg kreditert den ene å tilsendt en ny av den andre =) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Erfaringene mine med NetShop er kjempegode, alltid kjapp levering, god service. Nettopp hatt ett hovedkort inne, da det ikke ville huske BIOS instillinger lengere men hadde greid å brekke av tappen på PCI-E porten da jeg skulle bytte CMOS batteriet (batteri under skjermkort, dårlig plastikk) og nå er den saken i boks, får sansyneligvis velge noe annet, da jeg kjøpte nytt hovedkort hos de for en liten stund siden! NetShop er i alle fall på topp etter det jeg har opplevd! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når jeg åpnet denne tråden håpet jeg faktisk å se en positiv tilbakemelding på kundeservicen til Netshop, siden det alltid er denne som får gjennomgå. dessverre ser det fortsatt ut som Netshop kun prioriterer å få varer ut av lageret og penger inn på konto i stedet for å hjelpe kundene som har fått problemer med produkter bestilt og levert av dem. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har hatt mine dårlige opplevelser med Netshop, og denne gangen er jeg fortsatt i tenkeboksen. Har vel skrevet et eller annet sted at jeg ALDRI mer skal handle der. Når skal jeg lære meg å skrive med mindre bokstaver, samt slutte å bruke ordet ALDRI? Men men. Fant ut at jeg skulle bestille noe mens det var salg. Ble oppringt etter 3 minutter der Stian på Netshop lurte på hvilken versjon av produktet jeg ville ha av produktet jeg hadde bestilt. Kjempebra! Venter fortsatt på produktene, men vet at det var litt i rest, og den som venter på noe godt, venter ei forgjeves. Så ja, denne gangen er jeg fornøyd. Selv om jeg ikke har fått varene ennå.... Lenke til kommentar
prarne Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Må slenge meg på denne! Bestilte en god del på tirsdags/onsdags tilbudet deres. Selv mist viftene som hadde en forsinket levering kom inn lenge før det som først ble opplyst! Utrolig bra! Fikk alt jeg bestilte på lørdag. At jeg brukte ca. 1300 og sparte 1500 i forhold til prisene de tar nå sier jo også litt... Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Feilbestilte en IDE harddisk til en bærbar, så fikk jeg godkjent retur. Men først så fikk jeg en ny en før sending av den andre. Den nye hardisken viste seg å være feilplukket av netshop, så fikk enda en IDE. Sendte mail å fikk godkjent, sendte harddiskene fredag, i dag fikk jeg kreditert den ene å tilsendt en ny av den andre =) Siterer meg selv, netshop sendte enda en gang feil harddisk av 3,5".. Jeg som skulle ha 2,5", men klagde å fikk en ny en med en retur-lapp her om dagen, så endelig er det i orden. Både min og netshop sine feil. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så ja, denne gangen er jeg fornøyd. Selv om jeg ikke har fått varene ennå.... Ser ut som dette kan ta sin tid... *trommer* med fingrene Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg sendte to varer i retur i oktober og november til Netshop, blant annet et nytt kabinett som hadde en liten skade. Jeg betalte frakten selv, som totalt ble på over 300 kr. Sendte for et par uker siden en mail med kopi av kvitteringene hvor jeg ba om refusjon for utleggene. Hørte aldri noe fra dem, så jeg sendte en purring etter en ukes tid. Hørte fortsatt ikke noe fra dem. Men plutselig var pengene på konto denne uken. + De tilbakeførte pengene - De spør om kontonr når du søker om RMA på hjemmesiden, men jeg måtte selv ta initiativet til å få refundert beløpet. - Fikk aldri noen bekreftelse på at de skulle ordne saken. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dersom du hadde bedt om ny vare i stedet for refusjon, så kunne du krev porto tilbakebetalt. Når du ba om refusjon kjører de det som angrerett, hvis du ber om ny vare så er det reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå