Nord-Skandinav Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kjøpte en DVD-spiller samt noen andre komponenter hos komplett for et år siden. Jeg fikk problemer med brenneren, og fikk tilsendt en ny en uten noe mer spørsmål. Jeg fikk nå problemer med den jeg fikk ved returen, og skal få tilsendt en ny brenner. Jeg ser nå på ordrebekreftelsen at jeg fikk en sølvfarget variant, ikke en sort som jeg opprinnelig kjøpte. Kan jeg kreve å få en sort istedet? Må bare også si at Komplett aldri har gitt meg problemer, og er et veldig stort pluss i margen at alt av retur går så bra (trengte ikke å sende tilbake noen av de for feilsøking f.eks). Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kjøpte en DVD-spiller samt noen andre komponenter hos komplett for et år siden. Jeg fikk problemer med brenneren, og fikk tilsendt en ny en uten noe mer spørsmål. Jeg fikk nå problemer med den jeg fikk ved returen, og skal få tilsendt en ny brenner. Jeg ser nå på ordrebekreftelsen at jeg fikk en sølvfarget variant, ikke en sort som jeg opprinnelig kjøpte. Kan jeg kreve å få en sort istedet? Må bare også si at Komplett aldri har gitt meg problemer, og er et veldig stort pluss i margen at alt av retur går så bra (trengte ikke å sende tilbake noen av de for feilsøking f.eks). Såvidt jeg vet er det normalt to forskjellige artikler og fargen må kunne sies å være vesentelig for enkelte så jeg vil tro du burde få en med rett farge. Kontakt Komplett så finner dere nok ut av det. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Det gikk strålende det, og de tok tilbake den sølvfargede, og erstattet den med sort. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Komplett svikter aldri. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Komplett svikter aldri. Bare at alt dette kunne vært unngått om de hadde sett på ordrer fra før, og tenkt seg om en ekstra runde=) Logisk at om jeg har en sort brenner, så er det en grunn til det. Vil ikke skjemme bort det fine Lian-Li kabinettet mitt <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå