Gå til innhold

Feil farge ved retur

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en DVD-spiller samt noen andre komponenter hos komplett for et år siden. Jeg fikk problemer med brenneren, og fikk tilsendt en ny en uten noe mer spørsmål. Jeg fikk nå problemer med den jeg fikk ved returen, og skal få tilsendt en ny brenner. Jeg ser nå på ordrebekreftelsen at jeg fikk en sølvfarget variant, ikke en sort som jeg opprinnelig kjøpte. Kan jeg kreve å få en sort istedet?

Må bare også si at Komplett aldri har gitt meg problemer, og er et veldig stort pluss i margen at alt av retur går så bra (trengte ikke å sende tilbake noen av de for feilsøking f.eks).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en DVD-spiller samt noen andre komponenter hos komplett for et år siden. Jeg fikk problemer med brenneren, og fikk tilsendt en ny en uten noe mer spørsmål. Jeg fikk nå problemer med den jeg fikk ved returen, og skal få tilsendt en ny brenner. Jeg ser nå på ordrebekreftelsen at jeg fikk en sølvfarget variant, ikke en sort som jeg opprinnelig kjøpte. Kan jeg kreve å få en sort istedet?

Må bare også si at Komplett aldri har gitt meg problemer, og er et veldig stort pluss i margen at alt av retur går så bra (trengte ikke å sende tilbake noen av de for feilsøking f.eks).

Såvidt jeg vet er det normalt to forskjellige artikler og fargen må kunne sies å være vesentelig for enkelte så jeg vil tro du burde få en med rett farge. Kontakt Komplett så finner dere nok ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...