Trancton Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har to 8800 GT i SLI som sliter med at de (er vel strengt tatt det nederste av dem) som blir for varmt og skaper artifacts i spill. jeg får seff unngptt problemet med å kjøre samtlige kabinettvifter (4 x 120 mm) på flat pedal og fyrer i gang viften på GPU'en til 100% (Rivetuner), men det skaper nok støy til at jeg burde henge opp nabovarsel. Jeg har forresten et Antec P182 SE kabinett, så dersom andre der ute har det samme kabinettet og samme oppsett med skjermkort hører jeg gjerne fra dere om hvordan dere har fått løst problemet... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sleng inn et par deltavifter så ordner det seg. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Home modding 4TF [For the fun] Sag hull i døra, fest på en vifte som blåser rett på skjermkortet fra siden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor har du plassert viftene? Vis du fjerner øverste harddiskskuff så kan du feste en vifte der som blåser rett på skjermkort. Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor har du plassert viftene? Vis du fjerner øverste harddiskskuff så kan du feste en vifte der som blåser rett på skjermkort. Du behøver ikke fjerne skuffen for å bruke vifte der. Det er plass nok. Jeg har montert vifte der og satt tilbake skuffen. Den er litt vrien å få ut og inn men det går. Du må bende forsiktig på hendelen som stikker ut og dra litt til siden og frem. Da kommer den. mvh bjørn r Lenke til kommentar
olemykle Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Forresten noen som har sett noen/hørt noe om tredjepartskjølere til 8800GT kort? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor har du plassert viftene? Vis du fjerner øverste harddiskskuff så kan du feste en vifte der som blåser rett på skjermkort. Du behøver ikke fjerne skuffen for å bruke vifte der. Det er plass nok. Jeg har montert vifte der og satt tilbake skuffen. Den er litt vrien å få ut og inn men det går. Du må bende forsiktig på hendelen som stikker ut og dra litt til siden og frem. Da kommer den. mvh bjørn r Jeg vet at det går, men det er såpass trangt der og jeg vet ikke om GT kortene er lengre enn GTS kortene. Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://thermalright.info/thermalright/prod...?products_id=88 Denne fikser det meste, kan bli tvilsom plass med SLI da Du kan fjerne den store stygge harddiskrammen og installere en vifte i front. Du kan også ta av døra til støvfilteret. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Thermalright kjøleren kan monteres begge veier. Ellers er det plass til en 1slots kjøler. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333423 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) 1-slot kjøleren så ut som en fin løsning =) Men som nevnt over, Thermalright kjøleren "Supports SLI configurations". Bestilte en sånn en selv nå... før fantes det bare GTX versjonen, så jeg visste ikke om denne oppdaterte HS-03 PLUS før nå! Endret 16. november 2007 av tommyms Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 var en litt slem pris på 460kr da... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ja sånn sett kan slot-kjøleren være en mye rimeligere og enklere løsning... Endret 16. november 2007 av tommyms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå