Muffinman Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ...oral nytelse ... ( fant ikke ut hvordan eg skulle si det der ) Lipservice...? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis hun aldri har prøvd og er mer redd for å gjøre feil enn at det virker direkte kvalmt så klarer du nok å overtale henne. Enig her. Mange er veldig redd for å gjøre feil, syns det er flaut og føler seg rett og slett dumme. Så da lar de heller være.. Ta det i en rolig setting, f. eks rett etter at dere har dusja og ligger og slapper av sammen. La henne ta det gradvis og vær flink til å vise at du liker det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vil hun ikke så vil hun ikke - Respekter det! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 dama mi ville ikke suge meg før, så begynte hun og kysse og slikke på ballene og området rundt helt til hun tok siste steget, utrolig nok så likte hun det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 drikk vin sammen, hjelper masse på fri sexlyst QFT Sjenk henne full, kanskje du er så heldig at hun sovner - da er det bare å putte den inn. Makan! Min erfaring er at alkohol sjelden gjør noe positivt for sexlivet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har utført oral nytelse på hun mange ganger ( fant ikke ut hvordan eg skulle si det der ) Det "korrekte" uttrykket er vel "å utføre cunilingus" som kan brukes istedenfor "å sleike" http://en.wikipedia.org/wiki/Cunilingus Jeg mener også at man bør begynne å si "å utføre fellatio" istedenfor "å suge" http://en.wikipedia.org/wiki/Fellatio Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tving henne, så oppdager hun at det var ikke så farlig allikevel. Noen trenger et puff i riktig retning vet du. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gi henne tid. Eksen min brukte lang tid på å få motet til å suge meg, og når hun endelig fikk det til, var hun kjempeflink! Er det aktuelt å la henne prøve å suge med smakskondom? Lenke til kommentar
Sexdott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) For det første er det kjempe viktig å ikke presse henne! Selv synes jeg det både er deilig og opphissende å suge og leke med både ballene og penisen hans Kanskje det er viktig at hun blir trygg på penisen din. Begynn forsiktig, med å slike på hodet f.eks.. Det kan også være en fordel å gjøre det enten i dusjen eller i badekaret. Selvom man dusjer ofte kan det føles mye bedre for henne Men for all del, ikke press! Ta det rolig. Kanskje det kan hjelpe å lese noe på internett? Erotikknett.no ? Endret 7. desember 2007 av Sexdott Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tving henne, så oppdager hun at det var ikke så farlig allikevel. Noen trenger et puff i riktig retning vet du. Hadde noen gjort det på meg så hadde jeg slått fyren. Men kanskje tvang funker bedre på deg. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 gammel tråd dette og starteren har sansynligvis ikke vært aktiv Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, så utrolig teit. Hva om hun rett og slett synes et er motbydelig å ha en penis i munn? Jeg synes det er deilig å gå ned på en jente, krever ingenting tilbake. Neppe, det er forskjellig fra person til person hva man syns er deilig, du er ikke fasiten på alle mennesker. Kanskje han ikke syns det er noe særlig, lukter jo ikke akkurat nybakte kaker. Hahahahaha, nybakte kaker, hahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg