Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 som sagt så vill ikke dama susge meg.. dette er litt kjedeligt da, men vill ikke presse hun på noen som helst måte, men skulle ønske hun ville gjøre det... har utført oral nytelse på hun mange ganger ( fant ikke ut hvordan eg skulle si det der ) hun sa en gang att hun aldri hadde gjort det, og skulle heller aldri gjøre dette... og så sa hun en gang, att hun var så redd hun kom til å gjøre det feil, så hun ville ikke.... vet ikke hvordan eg skal gå frem med dette.. vill att hun skal gjøre det liksom :/ takker for svar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg tror du bare må respektere at hun ikke vil Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vask deg så kanskje hu gjør det ^^, Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Redd hun skulle gjøre feil så ville ikke? Herregud. Prøv å si dere kan ta det forsiktig en gang da,at dere prøver i hennes tempo og hun kan si nei når hun ikke vil. Pleier å gjøre ting en del lettere. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 bare si at du synes det er urettferdig at du slikker ho men at ho ikke gidder å suge deg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 bare si at du synes det er urettferdig at du slikker ho men at ho ikke gidder å suge deg Haha, så utrolig teit. Hva om hun rett og slett synes et er motbydelig å ha en penis i munn? Jeg synes det er deilig å gå ned på en jente, krever ingenting tilbake. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Haha, så utrolig teit. Hva om hun rett og slett synes et er motbydelig å ha en penis i munn? Jeg synes det er deilig å gå ned på en jente, krever ingenting tilbake. Neppe, det er forskjellig fra person til person hva man syns er deilig, du er ikke fasiten på alle mennesker. Kanskje han ikke syns det er noe særlig, lukter jo ikke akkurat nybakte kaker. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Neppe, det er forskjellig fra person til person hva man syns er deilig, du er ikke fasiten på alle mennesker. Kanskje han ikke syns det er noe særlig, lukter jo ikke akkurat nybakte kaker. Det spiller da vel INGEN rolle i denne sammenhegen? Om han synes det er ekkelt, ja da lar han være. Sex skal være godt, og da gjør man det man har lyst til og det man synes er godt. Om han synes det er motbydelig å slikke henne, og gjør det kun i håp om å få noe tilbake, så synes jeg det er på kanten til å være egoistisk. Samme gjelder andre veien. Om gutten ikke liker å slikke, så skal ikke jenta suge han for å "tvinge" han til å gjøre det. Lukter det ille Forhman, så har hu ikke vaska seg mellom bena Nyvasket verken lukter eller smaker noe. Endret 15. november 2007 av Neppe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 bare si at du synes det er urettferdig at du slikker ho men at ho ikke gidder å suge deg Haha, så utrolig teit. Hva om hun rett og slett synes et er motbydelig å ha en penis i munn? Jeg synes det er deilig å gå ned på en jente, krever ingenting tilbake. Helt enig! Hvis hun ikke vil så er det ikke tingen for henne, hvis hun ikke liker det selv så blir det faen ikke godt til deg heller. Tenk deg litt om da, hvis du tenker på at du har presset henne til det, tror du virkelig at du kommer til å klare å nyte det? Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men hvis forholdet er ferskt så kan det hende at det kommer etter hvert. Kanskje hun bare trenger litt tid før hun føler seg trygg nok? Dessuten så kan det være mange grunner til at hun ikke vil gjøre det, mange klarer det faktisk ikke, altså de brekker seg, mens andre synes det er skikkelig ekkelt. Så det er bare å respektere det, det finnes mange andre måter å kose seg på, selv om en sugejobb ikke er å forakte. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 det med hygiene er det ikke.. dysjer fra 1-2 ganger per dag.. og vanker meg godt nedentil.. så det er det nokk ikke... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 og så det att hun kan forakte det er jo en annen ting.. men nå er det slik att hun aldri har prøvd det før heller Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) og så det att hun kan forakte det er jo en annen ting.. men nå er det slik att hun aldri har prøvd det før heller Da får du ta det opp med henne og ikke oss Å om hun ikke vil, så må du godta det. EDIT: Så må du slutte å vaske deg så ofte, det er ikke bra. Endret 15. november 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Enten så må du ta det opp på henne på en okei måte, eller så må du rett å slett bare legge den ballen død. Fordi masing på sånt, når hun ikke er comfy, kan ødlegge mye. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 punkt1, vær rein. første gangen kan dere godt gjøre det i dusjen, så er du ihvertfall sikker på at det ikke er fordi hu kanskje tror du lukter vondt og ikke er rein. si at hu ikke må være redd for å gjøre ting feil. det går ikke an å gjøre noe direkte feil med mindre hu BITER deg liksom med en gang hu har gjort det en gang, og du ikke smakte/lukta forjævlig så vil hu syns det er morsomt. så greia er bare å få hu til å gjøre det den ene gangen. drikk vin sammen, hjelper masse på fri sexlyst Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 det går ikke an å gjøre noe direkte feil med mindre hu BITER deg liksom Jo , det gjør det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Om dere skulle komme til enighet så for all del si fra før du kommer, for har hun aldri gjort det før og er veldig usikker så kan du være veldig sikker på at det blir den siste om du lar det komme som en suprice at du kommer i munnen hennes. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 det går ikke an å gjøre noe direkte feil med mindre hu BITER deg liksom Jo , det gjør det. Skriver under på den. Jeg er faktisk opplevd at jenta sugde sånn som du gjør når du drikker vann fra flaske, eller lager sugemerke. Det er faktisk latterlig vondt. Særlig når hun tror hun gjør det rett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Spørs hvilke grunner hun har for å ikke gjøre det. Hvis det er noe som frastøter hun, så er du i en lei knipe. Hvis hun bare er redd for å gjøre feil skal det vel kunne fikses på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis hun aldri har prøvd og er mer redd for å gjøre feil enn at det virker direkte kvalmt så klarer du nok å overtale henne. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 drikk vin sammen, hjelper masse på fri sexlyst QFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg