Gå til innhold

Innstalere Lime Wire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som Synaptics eller lignende, kjører på det andre desktoppet ditt. Du velger desktop nederst til høyre, eller ved å holde ctrl + alt og bruke piltastene høyre og venstre. Deretter er det nok bare å trykke "kryss" i vinduet.

EDIT: Nå gikk det opp for meg at du ikke har windowborders! Bruker du Emerald?

Prøv:

emerald --replace

Hvis det ikke skjer noe, eller den ikke finner kommandoen, skriv:

metacity --replace

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar
Bruk Frostwire, samme design som limewire, bare gratis "Pro"

Men som det ha blitt nevnt før. Du har et annet program som bruker dpkg oppe. Det er problemet.

ja jeg fant ut at det programmet jo er bedre i dag ja.! Men ja, det er det som er problemet. Og nå er det jo ikke mulig å innstalere noenting. jeg håper virkelig på hjelp snart

Lenke til kommentar

Når du står uten vinduskanter så er det ikke mulig å trykke alt+f2 har jeg funnet ut. Når dette skjer så bruker jeg å kjøre emerald --replace eller metacity --replace i terminal og trykker alt+f2 etterpå. Lukker dermed terminalvinduet og vinduskantene forsvinner og man kan kjøre inn emerald --replace eller metacity --replace i "kjør program"

Lenke til kommentar
Når du står uten vinduskanter så er det ikke mulig å trykke alt+f2 har jeg funnet ut. Når dette skjer så bruker jeg å kjøre emerald --replace eller metacity --replace i terminal og trykker alt+f2 etterpå. Lukker dermed terminalvinduet og vinduskantene forsvinner og man kan kjøre inn emerald --replace eller metacity --replace i "kjør program"

Det hjelper lite for meg dessverre, ettersom terminalen ikke fungerer =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...