lotherington Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når jeg skal inn på terminalen min ser det ut som dette skjermbildet. Hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hold inne "alt" og venstreklikk på det hvite området og dra det ned Lenke til kommentar
lotherington Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hold inne "alt" og venstreklikk på det hvite området og dra det ned ja, men det er jo fortsatt hvitt!? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du bruker Compiz Fusion? Ser nesten litt ut som en av bug'ene som har med Nvidia å gjøre...? Lenke til kommentar
lotherington Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Du bruker Compiz Fusion? Ser nesten litt ut som en av bug'ene som har med Nvidia å gjøre...? Jeg må beklage, men jeg er så fersk på dette og skjønte ingenting av det innlegget. Litt av problemet er at det ikke er jeg som har instalert ubuntu på maskina, så jeg kan alt for lite Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Aha. Vet du om du har et Nvidia skjermkort? Om du ikke vet, står det kanskje på en av lappene som er klistret på maskina, særlig hvis du har en bærbar pc... Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv: emerald --replace Hvis det ikke skjer noe, eller den ikke finner kommandoen, skriv: metacity --replace For å få en kjapp fiks på problemet. Lenke til kommentar
lotherington Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Aha. Vet du om du har et Nvidia skjermkort? Om du ikke vet, står det kanskje på en av lappene som er klistret på maskina, særlig hvis du har en bærbar pc... Nei jeg har ikke bærebar, og jeg er ikke sikker på hvordan skjermkort jeg har. men en ting er litt rart, for jeg var inne på terminalen i går. men når jeg i dag slo på maskina så var grafikken så rar så jeg var inne å stilte på innstillingene og endret på resolytion. Og når jeg da i dag skulle prøve terminalen var det bare hvitt. Har jeg gjort noe feil her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå