Gå til innhold

Test: Sony Ericsson MBW-150 Classic Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foruten design høres det ikke ut som det er mye nytt fra sist gang.

Om ikke det skal være mulig å lese sms på klokken, synes jeg i alle fall det burde være mulig å se hvem den er fra, siden SE tross alt har denne funksjonaliteten i telefonene sine.

I forhold til det med å se sangene, kan jeg jo se poenget med å lage forskjellige modeller så folk bruker mer penger hvis de er interessert i funksjonen.

Lenke til kommentar

classicen lignet virkelig på den klokka jeg går rundt med for tiden.

har litt lyst på ja ;)

og at den trenger å lades er ikke så alvorlig viktig, for om en også eier en SE telefon så kan en bruke samme lader ;)

og jeg hadde trodd dem vil komme med en usb-overgang slik at en også kan bruke usb til å lade med etter hvert :)

at den ikke viser sang får så være, har ingen W modell uansett, så jeg setter bare på random og trykker bort den sangen jeg ikke ønsker å høre (noe jeg for tiden kan bruke knappen på BT8010 fra jabra til så det blir en smule overlapping).

nei jeg vet ikke, har lyst på men det blir kanskje en smule teknologi-bling :p

Lenke til kommentar

Tøff gadget, men jeg synnes det ene bildet blir veldig misvisende, det som er veldig svart og viser et bilde av selve klokken med sangnavnet og telefonen rett ved siden av. Man kan neste tolke det som at man får opp et miniaturbildet av det som skjer på telefonen uten å ta den opp av lomma.

Dette bildet bør definitivt byttes ut med noe klarere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
plugger mobilen i på kvelden når jeg ser den får lite batteri, hadde dem sendt med en splitt eller noe så kunne en satt i klokka samtidig...

Hva er problemet?

Å ha klokka eller mobilen på lading over natt går vel ut på det samme?

Du lader mobilen "når jeg ser den får lite batteri", og det er sikkert ikke hver eneste natt?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...