Mafo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vi har testet en av Sony Ericssons nyeste Bluetooth-klokker, som endelig har fått en fornuftig størrelse. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Foruten design høres det ikke ut som det er mye nytt fra sist gang. Om ikke det skal være mulig å lese sms på klokken, synes jeg i alle fall det burde være mulig å se hvem den er fra, siden SE tross alt har denne funksjonaliteten i telefonene sine. I forhold til det med å se sangene, kan jeg jo se poenget med å lage forskjellige modeller så folk bruker mer penger hvis de er interessert i funksjonen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 classicen lignet virkelig på den klokka jeg går rundt med for tiden. har litt lyst på ja og at den trenger å lades er ikke så alvorlig viktig, for om en også eier en SE telefon så kan en bruke samme lader og jeg hadde trodd dem vil komme med en usb-overgang slik at en også kan bruke usb til å lade med etter hvert at den ikke viser sang får så være, har ingen W modell uansett, så jeg setter bare på random og trykker bort den sangen jeg ikke ønsker å høre (noe jeg for tiden kan bruke knappen på BT8010 fra jabra til så det blir en smule overlapping). nei jeg vet ikke, har lyst på men det blir kanskje en smule teknologi-bling Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Synd at det ikke er to batterier, men bare et til alle funksjonene. Denne er ikke akuratt hva jeg trenger, men det er sikkert noen som vil like den. Ellers så ser den ganske fin ut, og likner på en normal klokke. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tøff gadget, men jeg synnes det ene bildet blir veldig misvisende, det som er veldig svart og viser et bilde av selve klokken med sangnavnet og telefonen rett ved siden av. Man kan neste tolke det som at man får opp et miniaturbildet av det som skjer på telefonen uten å ta den opp av lomma. Dette bildet bør definitivt byttes ut med noe klarere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg ville i hvertfall ikke hatt den, ettersom jeg hadde ikke giddet å lade klokken min hver 10 dag Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 plugger mobilen i på kvelden når jeg ser den får lite batteri, hadde dem sendt med en splitt eller noe så kunne en satt i klokka samtidig... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kunne tenke meg en slik, men venter på eget klokkebatteri, WiBree og at lommeboka blir litt fetere. Lenke til kommentar
Premium99 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 plugger mobilen i på kvelden når jeg ser den får lite batteri, hadde dem sendt med en splitt eller noe så kunne en satt i klokka samtidig... Hva er problemet? Å ha klokka eller mobilen på lading over natt går vel ut på det samme? Du lader mobilen "når jeg ser den får lite batteri", og det er sikkert ikke hver eneste natt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg