Sneglen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei I går installerte jeg de nye oppdateringene på en av PC-ene vi har på jobben her, en Toshiba Portege R400. Etter å ha restartet fikk jeg beskjed om at maskinen "Konfigurerer oppdateringer..." og jeg lot denne putre å gå, helt til jeg oppdaget at aktivitetshjulet ikke snurret mer, og PC-en gav ingen respons. Det endte med at jeg måtte skru den av manuelt for å få den opp å gå igjen - og da virket den. I dag skjedde det samme på en annen PC og samme fremgangsmåte fikk PC-en opp igjen. Er det flere som har hatt problemer med å få maskinen opp igjen etter gårsdagens patcher, eller skal jeg avskrive problemet som et maskinvareproblem? Endret 15. november 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hm, da skal det bli spennede, skal nemlig installere de nye patchene etterpå (om telehor får opp nettet mitt igjen etter å ha lagt det helt dødt isteden for å oppgradere hastigheten i går). Så jeg skal gi tilbakemeldinger så fort jeg får mulighet til å sjekke det ut på den maskinen jeg har vista på. Er det 32 eller 64 av vista du kjører? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Det er 32-bit på alle maskinene jeg har tilgjengelig. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da har jeg installert de nyeste på et x64 system. Her gikk det fint i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå