Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) LA Auto Show idag: Toyota viser frem sin siste SUV, Sequoia. I grunn en Tundra, omgjort til SUV, ombygd front og interriør. Motor: 5.7L V8 (estimert 350-390 hester) Girkasse: 6 girs autokasse er blandt anna på valg listen (sikkert også 5 eller 6 girs manuel kasse [sR5]). Det som skiller denne fra Tundra er bak akselen, hvor Tundra har uavhengig bak oppheng for og gi bedre kjøreglede. Versjoner: SR5, Limited and Platinum Tilgjengelig: Desember 07, med Flexifuel i høsten 08 Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2007/11/la_...unveils_th.html **editert hesterantallet som jeg har estimert, da Dennis87 virker og ha riktige tall Takk Dennis87 Endret 15. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Den var sinnsykt stilig:D må nesten importere en slik enn når det blir familie og greier hehe.. men du sier 5.7l motoren er estimert til 250-280hk, skal vell være 380hk? regner med det er samme 5.7l motor som står i Tundra og den er på 381hk. Sette på en svær turbo på den og vi snakker fort 500-600hk:D Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mildt sagt fett! Håhå Blir vel kostende halvannen mill eller noe denne, skal man importere den, tenker jeg. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Damn. Dette er jo et hus på hjul. Stapper de litt heftig hybridteknologi inn i denne bilen også så blir det jo en riktig interessant bil, og en sterk konkurrent til den nye hybrid-Escaladen. Regner med at kvaliteten på disse "amerikanske" Toyotaene er like bra som den er for Toyota generelt? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, det vil jeg tro. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Damn. Dette er jo et hus på hjul. Stapper de litt heftig hybridteknologi inn i denne bilen også så blir det jo en riktig interessant bil, og en sterk konkurrent til den nye hybrid-Escaladen. Regner med at kvaliteten på disse "amerikanske" Toyotaene er like bra som den er for Toyota generelt? Kvaliteten er bra men ikke like bra som Toyota generelt, er en del mer feil på Tundra enn Gjennomsnittet til Toyota. Tundra bygges i Texas og de er vell ikke like nøye som japanerne hehe.. Men er en veldig god bil skal man tru ryktene. Avensis er bygget i England denne er det også mer feil på enn gjennomsnittet hos Toyota, men er fremdeles en bil med lite feil sammenlignet med andre. Virker som Japanerne er mer nøye på bilbygging enn oss og amerikanerne Tundra skal komme som Diesel også så da blir den nok mer attraktiv å ta in til avgifts syke Norge. En Tundra med 5.7l motor på 380hk koster ca 250 000kr i Usa Ferdig registrert, I Norge kommer den på 1.3 mill Lenke til kommentar
Swe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tundra skal komme som Diesel også så da blir den nok mer attraktiv å ta in til avgifts syke Norge. En Tundra med 5.7l motor på 380hk koster ca 250 000kr i Usa Ferdig registrert, I Norge kommer den på 1.3 mill Hehe, nå bor jeg heldigvis i nabolandet i øst, så for min del blir regnestykket litt mer behagelig, nærmere bestemt 250.000 kr + 25% mva + frakt Jeg setter min lit til en hybridversjon jeg, og da gjerne dieselhybrid! Det ser jo faktisk ut som Sequoia har et ganske kompetent 4WD-system også, så dette er jo bilen for dem som behøver "alt" (utenom sportslige kjøreegenskaper da...). Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Stor var den, men LandCruiser er fortsatt den feteste Toyota'en;) Helt utrolig at denne har samme speil-justeringsbryter som en slektnings 98 Avensis Endret 19. november 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå