Perazzi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har installert MS Outlook 2003 på hjemme pc-en min. Har satt opp Outlook for å kunne motta mail fra online.no (POP3 konto) Når jeg skal sjekke mail på jeg klikke på knappen sende/motta mail, er det mulig å få gjort dette automatisk, slik at når jeg åpner Outlook så sjekkes det automatisk for nye meldinger? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har installert MS Outlook 2003 på hjemme pc-en min. Har satt opp Outlook for å kunne motta mail fra online.no(POP3 konto) Når jeg skal sjekke mail på jeg klikke på knappen sende/motta mail, er det mulig å få gjort dette automatisk, slik at når jeg åpner Outlook så sjekkes det automatisk for nye meldinger? Har du krysset av for det da?? (Verktøy-->Alternativer..."Send og motta melding ved oppstart", her er det også mange andre oppsettalternativer man kan bestemme selv, bl.annet "Se etter nye meldinger hvert....") RandiA Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Har installert MS Outlook 2003 på hjemme pc-en min. Har satt opp Outlook for å kunne motta mail fra online.no(POP3 konto) Når jeg skal sjekke mail på jeg klikke på knappen sende/motta mail, er det mulig å få gjort dette automatisk, slik at når jeg åpner Outlook så sjekkes det automatisk for nye meldinger? Har du krysset av for det da?? (Verktøy-->Alternativer..."Send og motta melding ved oppstart", her er det også mange andre oppsettalternativer man kan bestemme selv, bl.annet "Se etter nye meldinger hvert....") RandiA Takker for svar, men alternativet: "Send og motta melding ved oppstart" finnes kun i Outlook Express Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Saken er nå løst. Fant ut av det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå