phax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det bare jeg som har irritert meg over at Knorr reklamerer som en gal for disse ferdigsuppene som man ikke finner i en eneste butikk? På reklamen er det tre smaker, asparges, beef toscana og en tredje som jeg ikke husker. Men i butikkene finner man kun tomatsuppe, karrisuppe og asatisk grønnsaksuppe. Selv ikke på nettsiden til knorr finner man smakene de reklamerer for. Hva er vitsen med å reklamere for produkter man ikke får kjøpt? Virker jo ganske så dyrt. Prøvd å sende mail til Knorr for noen uker siden, men de er tydeligvis så opptatt med å lage reklamer for produkter de ikke selger at de ikke har tid og svare. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 De selger det sikkert på svinesund. Til halv pris av hva dem tar i norge. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du sjekket Rema? Der kjøpte jeg denne suppen for noen uker siden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Rema 1000 har det. Hvertfall den jeg jobber på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Liars! Bare "gamle-sorten" med bæsj, tiss og promp smak på Rema her jeg bor. (Har sjekket to Rema-butikker.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå