Heineoen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei! Fått inn en Packard Bell jeg skal prøve å få til internett på.. Kobler til både med kabel og wlan men får opp i Internett explorer "dns error og siden kan ikke vises" Prøvde med Firefox "Kan ikke opprette tilkobling" Nettverks diagnose for Windows Xp sier "Kan ikke koble til internett, dette skyldes trolig brannmurinsstillingene for port 80, 443 og 21" Prøver jeg å pinge en webaresse eller oppdatere antivirus program så får den kontakt.. Kjører XP SP2 Forsalg? Takk!... Endret 15. november 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei! Fått inn en Packard Bell jeg skal prøve å få til internett på.. Kobler til både med kabel og wlan men får opp i Internett explorer "dns error og siden kan ikke vises" Prøvde med Firefox "Kan ikke opprette tilkobling" Nettverks diagnose for Windows Xp sier "Kan ikke koble til internett, dette skyldes trolig brannmurinsstillingene for port 80, 443 og 21" Prøver jeg å pinge en webaresse eller oppdatere antivirus program så får den kontakt.. Kjører XP SP2 Forsalg? Takk!... Ping og nedlast av oppdateringer går ofte på andre porter. Det kan derfor hende at feilmeldingen du får er korrekt. Sikker på at du ikke har en router som forwarder alle kall til port 80 osv til en annen maskin? Sjekk at du ikke har krysset av for work offline i internett explorer. Sjekk at du har satt opp maskinen til å bruke dhcp, kjør opp ett dosvindu og skriv "ipconfig /renew" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Start - kjør - services.msc - andre musetast på "dns client" - start kommer du inn på http://209.85.129.104 fra dataen? Endret 15. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Takk for svar Sjekka sikkerhets senteret og der sa den at minst en av brannmurene var i gang.. Så slo jeg av Windows brannmuren og fikk opp at Internett Securety 05 brannmuren fortsatt sto på.. Selv om dette dog er avinstallert.. Gikk inn i prosesser og slo av alt med symantec og nå får jeg opp sidene Står forsatt at den brannmuren er på da selv om jeg har søkt i registeret og fjerna det meste jeg har funnet av symantec.. I tilleg søkte jeg med Revo og fjerna en del.. Endret 15. november 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå